امام جمعه موقت شهرقدس: حضور مردم درهمایش «سلام فرمانده» حرکتی ارزشمند و تحسین برانگیز است

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۶:۱۹
کد خبر: ۱۳۳۰۹۶۹
امام جمعه موقت شهرقدس: حضور مردم درهمایش «سلام فرمانده» حرکتی ارزشمند و تحسین برانگیز است
حجت الاسلام محمدتقی موحد امام جمعه موقت شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت : حضور مردم در برگزاری مراسم باشکوه اختتامیه «سلام فرمانده» ارزشمند و باعث افتخار و قابل قدردانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام محمدتقی موحد امام جمعه موقت شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: سخن صادقانه موجب کاهش مشکلات می‌شود و امانت‌داری در شخصی، بیت المال و امانت‌های جمهوری اسلامی و اهداف و خون شهدا باید مورد توجه قرار گیرد و نباید امری خلاف شرع انجام شود و آبروی مسلمانان را باید حفظ کرد.

وی گفت: تقویت صله رحم در خانواده‌ها و دیدار با همسایگان و گره‌گشایی و خوش رویی با یکدیگر موجب رضایت ولی خداست.

خطیب موقت نمازجمعه شهرقدس افزود: حضور مردم در برگزاری مراسم باشکوه اختتامیه «سلام فرمانده» ارزشمند و باعث افتخار و قابل قدردانی است.

وی با اشاره به ارتحال عالم واعظ و ربانی آیت الله فاطمی نیا افزود: علما در سنگر علم و موعظه در شهرها و روستاها خدمت کرده و در این عرصه گمنام هستند و به واسطه موعظه علما دل‌ها بیدار می‌شود.

وی با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس گفت: امام خمینی(ره) این پیروزی را افتخار ابدی برای اسلام نامیدند و رزمندگان با ولی‌محوری، عمل خالصانه، انجام تکلیف الهی و ایمانی که داشتند به این پیروزی دست یافتند.

حجت الاسلام موحد گفت: به برکت ایمان، اخلاص، نجابت و ولایت مداری مردم، تمام توطئه‌های دشمن نقش برآب خواهد شد و باور داریم که کسی که دین خدا را یاری کند خداوند نیز او را یاری خواهد کرد و مورد توجه حضرت ولیعصر(عج) خواهد شد.

 

نظر شما