اجرای طرح دیوار نگاره در سطح شهر ملارد به طور مستمر در دست اقدام است

۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۳۳۲۰۵۳
اجرای طرح دیوار نگاره در سطح شهر ملارد به طور مستمر در دست اقدام است
محمد بهمنی از اجرای طرح دیوار نگاره در سطح شهر با هدف ساماندهی و بهبود فضاهای شهری به طور مستمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شهردارملارد محمد بهمنی بیلن داشت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با پوشش خدمات در همه نقاط سطح شهر علاوه بر ارتقای زیبایی بصری شهر ملارد با رویکردی جامع به فضاسازی شهری و ایجاد طراوت و نشاط پرداخته است.

محمد بهمنی ضمن تاکید بر لزوم زیباسازی سطح شهر با پاکسازی تابلوهای اضافی، دیوار نوشته‌های زائد و طراحی مناسب محیطی و بهره گیری از رنگ ها و نقاشی سازگار به منظور زیباسازی بصری و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح شهر ملارد عنوان کرد: فعالیتهای زیباسازی در سطح شهر بطور مستمر در دست اجراست.

بهمنی در ادامه تصریح کرد: نقاشی دیواری یکی از ارکان زیباسازی شهری است و موجب تزریق روح شادابی، افزایش زیبایی های بصری و تنوع بخشی بصری می شود که در ادامه طرح نقاشی و رنگ‌آمیزی دیوارها، دیوارهای بلوار رسول اکرم (ص) جنب اداره برق طراحی و رنگ آمیزی انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح علاوه برارتقای آرامش روانی شهروندان و انتقال حس مثبت از زندگی و فضای اطراف، نقش بسزایی درکاهش آلودگی های بصری، تزیین و جلوه گری فضاهای شهری و جلب رضایت شهروندان دارد.

"گام دیگر سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در راستای تکریم ارباب رجوع"

با هدف تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی در سازمان ها و ادارات شهرداری ملارد و دستور و تاکید مهندس بهمنی شهردار ملارد بر این موضوع ، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در راستای اقدامات مورد نیاز جهت تکریم ارباب رجوع نسبت به نصب دو عدد تابلو اعلانات در هر دو طبقه سازمان به منظور اطلاع رسانی و الصاق بخشنامه ها و دستورالعملها اقدام و همینطور در جهت ارتباط شهروندان و ارباب رجوع با مدیریت سازمان نیز صندوق انتقادات پیشنهادات  در سازمان نصب گردید که در هر زمان ممکن مدیریت سازمان و پرسنل آن بتوانند جهت خدمات مطلوب و بهینه تر شنوای نظرات و انتقادات و پیشنهادات سازنده شهروندان باشند. لازم به ذکر است  که این سازمان همچون همیشه آماده ارائه خدمات مطلوب تر به تمامی مراجعین محترم و عزیز به سازمان خواهد بود .

رنگ آمیزی جداول رفوژ میانی محور صفادشت به ملارد حد فاصل چهارراه قپچاق تا پلیس راه

محمد بهمنی شهردار ملارد خبر داد: رفوژ وسط محور صفادشت به ملارد حد فاصل چهارراه قپچاق تا پلیس راه با رنگ شاد آراسته شد.

همچنین مهدی عسگریان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با تاکید بر اینکه رنگ آمیزی سنگ جداول، ضمن بهبود امور ترافیکی، تاثیر زیادی بر منظر شهری از نگاه رهگذران دارد، اعلام کرد: پس از پاکسازی، اسکراب و شستشوی سنگ جداول، رنگ آمیزی جداول رفوژ میانی محور صفادشت به ملارد حد فاصل چهارراه قپچاق تا پلیس راه انجام شد.

"در راستای احترام به حقوق شهروندی ارتقاء ایمنی عابرین پیاده پایانه چهارراه ملارد انجام گرفت."

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد از خط کشی عرضی محل عبور عابرین پیاده پایانه چهار راه ملارد به منظور افزایش ایمنی عابرین در هنگام عبور از عرض خیابان و توجه بیشتر رانندگان خبر داد.

علی زرگر ضمن اشاره به لزوم اجرای طرح ایمن سازی معابر ملارد اظهار داشت: در راستای احترام به حقوق شهروندی و ایجاد بستری ایمن برای سهولت تردد عابرین پیاده از عرض معبر و گذرگاه‌های اصلی و فرعی سطح شهر و ارتقاء ضریب ایمنی جانی افراد، عملیات رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده در معابر پر ازدحام شهر در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

زرگر خط کشی عابر پیاده را از مهمترین علائم راهنمایی و هشداری دانست و افزود: هدف از خط کشی معابر منظم کردن حرکت و ایمنی وسایل نقلیه و امنیت خاطر عابرین پیاده در گذر از خیابان هاست، به همین منظور عملیات اجرای رنگ آمیزی عابر پیاده در نقاط پر تردد و حادثه خیز و یا احیای مجدد رنگ آمیزی‌های فرسوده بسیار حائز اهمیت است.

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد اضافه کرد: این عملیات در پایانه چهارراه ملارد با استفاده از ۷۵ کیلو گرم رنگ دوجزئی سفید انجام شد و در روز‌های آینده نیز خطوط عابر پیاده و سرعت کاه‌هایی که نیاز به رنگ آمیزی دارند نسبت به تجدید رنگ این خطوط اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

خبرنگار: الهه حمزه ای

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز