تکریم و احترام به پیشکسوتان از اولویت های هیات‌های ورزشی استان تهران است

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۳۳۲۸۱۲
تکریم و احترام به پیشکسوتان از اولویت های هیات‌های ورزشی استان تهران است
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، در جلسه هم‌اندیشی با روسای هیات‌های ورزشی، تکریم و احترام به پیش‌کسوتان را از اولویت های هیات‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: پیشکسوتان گنجینه‌های ورزش کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  "علی جوادی" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز در سالروز آزادسازی خرمشهر، با تاکید بر این مهم که باید از تجربیات پیشکسوتان برای تربیت و آموزش نسل آینده به‌نحو احسن استفاده کرد، افزود: جلسات کاری و تخصصی با پیش کسوتان و مجربین هر رشته ورزشی را در دستور کار خود داشته و بدنبال آن باشید که تمام افراد صاحب نظر را که به دلایل مختلف در ادوار گذشته مورد بی مهری و کم لطفی قرار گرفته اند، اما افرادی صادق و دلسوز هستند، به میدان کار و خدمت بکشانید. باید از همه داشته های خود بهره ببریم تا تهران را به جایگاه اصلی خود برسانیم و در تمامی رشته‌ها بر سکو و رتبه نخست بایستیم، چرا که شأن تهران بیش از این هاست.

وی ادامه داد: هیات های ورزشی مکلف به اجرای برنامه‌های استانی هستند و باید تعامل نزدیک و سازنده با فدراسیون های متبوع و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها داشته باشند. حل مشکلات ورزشکاران و تدوین سند و برنامه عملیاتی کوتاه و بلند مدت با پیوست برنامه های فرهنگی و تربیتی را جدی بگیرید، در چنین شرایطی از شما حمایت خواهیم کرد تا برنامه‌های تان را باقدرت جلو ببرید و کمک‌ها، متناسب فعالیت هر هیات ادامه خواهد یافت.
 
مدیرکل تاکید کرد: روسای هیات ها باید پیگیری و برگزاری جلسه با رؤسای ادارات و هیات‌های شهرستانی را مدنظر داشته باشند تا با زیر نظر داشتن فعالیت و برنامه‌های آنان، بتوانند هیات‌های برتر و هیات‌های منتخب خود در شهرستان‌ها را شناسایی، معرفی و به نحو احسن تجلیل کنند. در مورد عزل ‌و نصب رؤسای هیات‌های شهرستان ها با رؤسای ادارات هماهنگ باشید، چرا که در تعامل بایکدیگر می توان ورزش یا رشته‌های ورزشی را در اقصی نقاط استان تهران و در روستاهای دورافتاده گسترش داده و کشف استعداد کنید.
 
جوادی همچنین گفت: برای همگانی نمودن رشته خود با استفاده از ظرفیت رسانه و مجموعه توانمندی های مدیریت شهری در شهرستان های مختلف، برنامه های اجرایی داشته و با جلب مشارکت و حامی مالی از طریق فعال سازی بخش رسانه، درپی برنامه های ریشه ای در ورزش، استعدادیابی و استعدادسازی باشید.
 
در ادامه این جلسه، معاون توسعه امور ورزش اداره کل نیز با طرح این موضوع که مجموعه‌ای را تحت عنوان آکادمی و پژوهش‌سرای استان تهران در اختیار داریم، افزود: آکادمی و پژوهش‌سرای استان تهران فعالیت خود را آغاز کرده وهیات های ورزشی می توانند برای تست آمادگی جسمانی ورزشکاران و قهرمانان خود، با هماهنگی قبلی به آکادمی مراجعه کنند و آزمون های مربوطه را انجام دهند.
 
کرمعلی ایرجی ادامه داد: ‌توجه به بخش همگانی، ارتباط مؤثر هیات‌های استانی با حوزه آموزش ‌و پرورش در بخش استعدادیابی، استفاده از ظرفیت ماده 88 و استفاده از اماکن ورزشی تحت عنوان پایگاه قهرمانی، باید مدنظر قرار داشته باشد و فراموش نکنیم که ورزشکاران نیاز به حمایت دارند تا براحتی از استان خود خارج نشوند و در ترکیب تیم های سایر استان ها قرار نگیرند.
 
در این جلسه که روز سه شنبه با حضور روسای هیات های بدنسازی و پرورش اندام، باستانی و ورزش های زورخانه ای، موتورسواری و اتومبیل رانی، تیراندازی، کونگ فو، روستایی عشایری و بومی محلی، تری اتلون، بدمینتون و هاکی در سالن آمفی تاتر اداره کل تشکیل شد، حاضران ضمن ارئه برنامه هیات های خود، در مورد مشکلات جاری و چگونگی خروج از آن و هم سو بودن با برنامه های اداره کل بحت و تبادل نظر کردند و خواستار مکاتبه و درخواست اداره کل از فدراسیون ها برای واگذاری کلاس‌های آموزشی به هیات‌های ورزشی استان تهران شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز