حجت الاسلام رضا جوکار: بیشترین معادن شن و ماسه استان تهران در شهرقدس قرار دارد

۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۷:۴۷
کد خبر: ۱۳۳۵۹۲۵
حجت الاسلام رضا جوکار:  بیشترین معادن شن و ماسه استان تهران در شهرقدس قرار دارد
حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: : بیشترین معادن شن و ماسه استان تهران در شهرقدس قرار دارد اما میزان درآمد حاصل از معادن باید به شهر و زندگی مردم برگردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تسلیت ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) از محدثین و بزرگان زمان بوده و جایگاه علمی و منزلتی والا داشته و دارای مقام عصمت و شفاعت هستند و بارگاه حضرت معصومه(س) تجلی‌گاه مزار گمشده حضرت زهرا(س) است.

وی گفت: راز محبوبیت و موفقیت امام خمینی(س) بر نسل‌های مختلف و کسانی که خارج از کشور هستند بر دو مقوله است که یکی بنده با اخلاص خدا بودن و دیگر اینکه وقت خود را وقف خدمت به مردم و جهاد کرده بود.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به حفاظت از محیط زیست افزود: مسوولین وظیفه دارند به سیاست های رهبر انقلاب اسلامی عمل کنند و رهبری ۱۵ دستور درخصوص محیط زیست فرموده‌اند و فرهنگ و اخلاق زیستی محیطی باید ترویج داده شده و به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی ادامه داد: بیشترین معادن شن و ماسه استان تهران در شهرقدس قرار دارد اما میزان درآمد حاصل از معادن باید به شهر و زندگی مردم برگردد.

حجت الاسلام جوکار ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی شهرقدس که در معیت پرچم متبرک رضوی و برپایی میزهای خدمت حضور یافته و همچنین حضور جانبازان ورزشکار که از آذربایجان تا حرم حضرت امام (ره) رکاب زنی دارند، به فیلم موهن عنکبوت مقدس اشاره و گفت: حرکت هنجار شکنانه و جسارت به ساحت مقدس امام رضا علیه‌السلام را محکوم کرده و باید حرکت آفندی و پدافندی در عرصه هنر داشت و هنرمندان متعهد انقلابی به صحنه آمده و فیلم‌ها تقویت شود و مسوولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما در این خصوص سنگین‌تر است.

وی به دستاوردهای مهم سفر رییس جمهور  تاجیکستان به کشورمان اشاره کرد و در ادامه ضمن تقدیر از توقیف نفت کش های یونانی افزود: پاسخ محکمی توسط غیور مردان سپاه به یونان داده شده و نشان دادند که اگر بخواهند از حدود خود تعدی کنند ، اینبار ایران با بستن تنگه هرمز آنها را تحریم خواهد کرد.

 

انتهای ییام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز