استاندار تهران : فضای عمومی شهرهای استان باید شهدایی شود

۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۲۰:۰۳:۴۵
کد خبر: ۱۳۳۷۴۴۸
استاندار تهران : فضای عمومی شهرهای استان باید شهدایی شود
محسن منصوری استاندار تهران در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای استان تهران گفت : فضای عمومی شهرهای استان باید شهدایی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  محسن منصوری عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای استان تهران اظهار کرد: این استان بیش از ۳۳ هزار شهید تقدیم به انقلاب کرده و باید با کمک شهرداری تهران و حدود ۵۰ شهرداری شهرهای استان فضای عمومی شهرها شهدایی شود.

وی افزود: همچنین در مراسمات پیاده روی و سایر برنامه های خانوادگی باید تحت تاثیر شهدا قرار بگیرد و فضای شهر را تحت تاثیر شهدا قرار بگیرد.

استاندار تهران ادامه داد: صداوسیما نیز در این مسیر باید همراه باشد چرا که استان تهران بیش از ۱۰۰ شهید فاخر دارد و سازمان صداوسیما می تواند با تولید آثار فاخر در این زمینه کمک کند.

وی با بیان اینکه دولت در امر برگزاری کنگره شهدای استان تهران برنامه دارد گفت: همه دستگاه های اجرایی و سازمان ها باید خود را در مسیر خدمت رسانی قرار دهند.

منصوری با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه برگزاری کنگره شهدای استان تهران انجام شده گفت: در سال های اخیر کارهای زیاد فرهنگی در کشور انجام شده اما تاثیر گذاری این برنامه ها در بخش فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین زیارت بی بدلیل است.

به گفته وی، به عنوان مثال برنامه کاروان راهیان نور سال های سال است در حال انجام است که شاهد هستیم هر ساله این برنامه ها با رونق و رشد قابل ملاحظه ای برگزار می شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: همچنین برنامه یادواره های شهدای زیادی برگزار شده که همه این برنامه ها تاثیر گذارترین برنامه های فرهنگی است.

وی همچنین از فعالین حوزه فرهنگی خواست در زمینه نشر کتاب و آثار فاخر در زمینه شهدای استان تهران اقداماتی انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز