معاون استاندار تهران : آرزوی دیرینه صنعتگران و فعالان اقتصادی استان تهران محقق گردید

۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۲:۲۶
کد خبر: ۱۳۳۹۴۵۵
معاون استاندار تهران : آرزوی دیرینه صنعتگران و فعالان اقتصادی استان تهران محقق گردید
معاون اقتصادی استاندار تهران از تصویب پشنهادات استان تهران در دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حشمت اله عسگری با اشاره به پیگیری های جدی در چندماه اخیر از تحقق بخشی عمده ای از آرزوهای فعالان صنعتی استان تهران با تصویب پشنهادات استان تهران در دولت خبر داد و اظهار داشت: این بسته سیاستی ضمن تاکید بر رعایت حداکثری ملاحظات زیست محیطی به عنوان خط قرمز، زمینه گشایش های جدی در عرصه تولید را فراهم خواهد کرد. 

وی افزود: در مصوبات مذکور امکان توسعه و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی در داخل و خارج از شهرک های صنعتی استان مجاز گردیده است و واحدهای دانه بندی شن و ماسه از محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری خارج می شوند. 

استاندار تهران عنوان کرد: شهرک های صنعتی فیروزکوه مشمول معافیت مالیاتی می شوند و جابجایی واحدها در داخل استان تهران مجاز می شود و ۳۸ مورد از لکه های صنعتی استان تهران به عنوان شهرک صنعتی غیر دولتی شناخته شدند.

عسگری سپس گفت: با تصویب دولت تقویم‌شهرک های صنعتی غیردولتی به صورت یک جا صورت می گیرد که باعث کاهش هزینه های مربوط به عوارض تبصره یک ماده یک خواهد شد.

وی بیان کرد: به زودی در نشست مطبوعاتی و با حضور دستگاه های متولی و فعالان اقتصادی ابعاد این بسته عظیم حمایتی تشریح خواهد شد.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: پیگیرهای مجدانه استاندار محترم تهران و همراهی اعضای محترم دولت به ویژه سازمان حفاطت محیط زیست قابل تقدیر است. 

انتهای پیام/

 

نظر شما