استفاده کاراته کاران شهرستان های تهران از ظرفیت مسابقات زنجان برای قهرمانی

۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۳۴۵۶۱۵
استفاده کاراته کاران شهرستان های تهران از ظرفیت مسابقات زنجان برای قهرمانی
نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی گفت: کاراته کاران استان تهران و شهرستان های تابعه از ظرفیت های خوبی که در مسابقات زنجان ایجاد شده برای قهرمانی بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ محسن آشوری نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: شهرستان های استان تهران توانسته اند تا کنون درخشش های خوبی در رشته کاراته داشته باشند و با کسب مدال های ارزشمند نشان داده اند که ظرفیت موفقیت های بین المللی را دارند.

وی افزود: شهرستان های استان تهران با توجه به اینکه در نزدیکی پایتخت هستند شرایط مساعدی برای دسترسی علاقمندان به ورزش کاراته و موفقیت در این مسیر دارند.

وی همچنین به مسابقات کاراته زنجان در روزهای آتی اشاره کرد و با ابراز امیدواری کسب موفقیت برای استان تهران بویژه شهرستان های تابعه گفت: ظرفیت خوبی برای این مسابقات جهت کسب موفقیت رده های مختلف سنی فراهم شده است.

نایب رییس فدراسیون کاراته تصریح کرد: بر اساس تقویم ورزشی که توسط هیات کاراته  استان تهران برای شهرستان های مختلف پیش بینی شده برنامه های قهرمانی  کشور و مسابقات برون مرزی برای مسابقات آسیایی و جهانی پیش بینی شده است و شهرستان پردیس نیز با چهره های موفقی که در این رشته دارد شانس حضور در تیم ملی و کسب قهرمانی را خواهد داشت.

آشوری به مراسم تقدیر از کاراته کاران شهرستان پردیس در هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: از آنجائیکه پردیس نزدیک پایتخت است شانس حضور در تیم و کسب موفقیت های بالا برای علاقمندان این رشته فراهم است و هیات کاراته استان تهران برنامه ریزی های خوبی برای برپایی مسابقات در این زمینه برای شهرستان های تابعه دارد.

آشوری در مورد این مراسم که در پردیس با حضور رییس هیات کاراته استان، معاون سیاسی فرماندار پردیس و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان برپا شد، گفت:  ورزشکاران کاراته کار پردیس درخواستهایی مبنی بر حمایت بیشتر مسئولان از ورزش کاراته در شهرستان ها و تجهیز سالن های ورزشی که با کمبود تاتامی و سایر تجهیزات مواجه هستند داشتند که در این خصوص اقدام خواهد شد.

گفتنی است سومین دوره از مسابقات لیگ کاراته وان ایران در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در بخش دختران و پسران با عنوان «جام ترانه» در روزهای ۱۴ تا ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در استان زنجان برگزار می شود و شرکت کنندگان زیادی از شهرستان های استان تهران در این مسابقات حضور خواهند یافت.

 

 خبرنگار: نسانژاد زارع

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز