امام جمعه شهرقدس: موضوع روشنایی و سگ‌های ولگرد از جمله مهمترین مسایل بوستان است

۱۴۰۱/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۳:۱۲
کد خبر: ۱۳۴۵۷۱۵
امام جمعه شهرقدس: موضوع روشنایی و سگ‌های ولگرد از جمله مهمترین مسایل بوستان است
حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته گفت : بوستان‌های شهر کمبودها و مشکلات بسیاری داشته که موضوع روشنایی و سگ‌های ولگرد از جمله مهمترین مسایل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) اظهار کرد: واسطه‌گری یا شفاعت در ازدواج از امور سفارش شده بوده و فراهم سازی ازدواج جوانان وظیفه‌ای همگانی است و با جهاد تبیین در این مسیر می‌توان اقدام کرد.

وی گفت: با عنایت امام رضا(ع) و پیگیری کانون‌های خدمت رضوی در شهرقدس و کمیته امداد و دیگر مسوولین و همکاری خیرین ۲۴ سری جهیزیه با ۱۷ قلم کالای ضروری برای نوعروسان نیازمند تهیه شد.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با تاکید بر ازدواج آسان، به‌هنگام، آگاهانه و پایدار افزود: مسوولین باید در تحقق ازدواج آسان و فرزندآوری نقش خود را ایفا کنند و با پیگیری این موضوع از جوانان حمایت کنند.  

حجت الاسلام جوکار گفت: ضد بشرترین رژیم در دنیا آمریکاست و جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با تروریستم و دشمن بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم کرده و آمریکا به دروغ خود را مدافع حقوق بشر معرفی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: افتتاحیه اوقات فراغت تابستانی در مصلی پس از دوسال برگزار شد و امسال برنامه‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده و خانواده‌ها فرزندان خود را در مدارس، مساجد و فرهنگسراها جهت استفاده از دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنند.

امام جمعه شهرقدس ادامه داد: پس از ۳ سال مطالبه گری از تریبون نماز جمعه و پیگیری فرماندار، پایگاه انتقال خون همه روزه آماده خدمت‌رسانی است.

وی افزود: مسئله حضور اراذل و اوباش، توزیع کنندگان مواد مخدر و هنجار شکنان از دغدغه‌های مردمی است که طی پیگیری‌های انجام شده، ۲۰ دستگاه موتورسیکلت پلیس به شهرستان اختصاص داده شد و تعدادی از معتادین متجاهر و اراذل و اوباش جمع آوری شدند.

جوکار تصریح کرد: بوستان‌های شهر کمبودها و مشکلات بسیاری داشته که موضوع روشنایی و سگ‌های ولگرد از جمله مهمترین مسایل است و مسؤولین باید در کنار مردم باشند و فضای آرام و بانشاطی برای مردم فراهم ساخته و مشکلات را برطرف کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما