طرح جهادی پایش سلامت ویژه ایثارگر در شهرری

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۴:۴۳
کد خبر: ۱۳۴۶۴۴۴
طرح جهادی پایش سلامت ویژه ایثارگر در شهرری
طرح جهادی پایش سلامت ویژه ایثارگر در شهرری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین نصرالله مدیر بنیاد شهید شهرستان ری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پایش سلامت ویژه خانواده شهدا و ایثارگران، ۲ مرحله ویزیت تخصصی پزشکان انجام شد و نیز شاهد برگزاری سومین مرحله طرح پایش سلامت ایثارگران با حضور ۲۰۰ نفر از این عزیزان بودیم.

او در ادامه به اهم برنامه های انجام شده اشاره کرد: یادواره ۲۴ شهید محله دشتمزار شهر دماوند، یادواره ۲۴ شهید محله دشتمزار دماوند همراه با افتتاحیه بازسازی مقبره شهدای امامزاده قاسم(ع) با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

طرح تکریم ۴۵۲ جانباز شیمیایی در ورامین

طرح تکریم ۴۵۲جانباز شیمیایی ورامین با حضور امام جمعه و فرماندار و برخی مسئولان این شهرستان همزمان با روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی انجام شد.

تجدید میثاق دانش آموزان چهاردانگه با شهیدان

جمعی از دانش آموزان منطقه چهاردانگه با حضور در منزل شهید والامقام«علی فرهادی» با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

به مناسبت سالروز تولد شهید والامقام«علی فرهادی» از شهدای دوران دفاع مقدس در چهاردانگه، جمعی از دانش آموزان با تهیه کیک تولدی که منقوش به تصویر شهید بود به دیدار والدین این شهید رفتند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند.

شهید فرهاد علی یوسفی درروز ۸تیرماه ۱۳۴۹ متولد شد وباعضویت در بسیج محله به جبهه های حق علیه باطل شتافت نهم اسفند۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما