پیام نظر: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان یکی از اولویت های اداره ورزش و جوانان اسلامشهر

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۳۴۸۱۲۴
پیام نظر: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان یکی از اولویت های اداره ورزش و جوانان اسلامشهر
پیام نظر رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در حاشیه مراسم افتتاح طرح اوقات فراغت تابستان گفت : غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان یکی از اولویت های اداره ورزش و جوانان اسلامشهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مراسم افتتاح طرح اوقات فراغت تابستان 1401 اداره ورزش و جوانان اسلامشهر(اوج) با حضور معاون فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس دفتر مجمع نمایندگان استان تهران، برگزار شد

در این مراسم که در حضور روسای هیات‌های ورزشی و ورزشکاران در سالن ورزشگاه مصطفی خمینی (ره) اسلامشهر انجام شد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت : برنامه آغازین طرح اوج (اعتلای ورزش و جوانان) و غنی سازی اوقات فراغت را با حضور ورزشکاران رشته های مختلف به نمایش گذاشتیم تا خانواده ها ضمن مشاهده ورزشهای این طرح بر اساس علاقه مندی فرزندان در آن رشته ثبت نام کنند.

پیام نظر در ادامه خاطرنشان کرد :کلاسه ای آموزشی در طرح اوج با تسهیلات ویژه از جانب اداره ورزش و جوانان و با زحمات هیات های ورزشی تلاشگر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا در تابستان 1401 در غنی سازی اوقات فراغت ورزشی نوجوانان نقش موثر داشته باشیم تا شاید از این بین استعداد نفراتی هم جهت ورزش قهرمانی شکوفا و کشف شود.
 
معاون فنی و عمرانی فرماندار اسلامشهر هم در این مراسم گفت: ضروری است اوقات فراغت، با نشاط و در کنار اجرای برنامه‌های ورزشی سپری شود و یکی از فواید مهم پرداختن به ورزش را انتقال انرژی مثبت به دیگران دانست.
 
داوود بیات سرمدی افزود: اکنون که استعدادیابی ورزشکاران جوان و نوجوانان درطرح اوقات فراغت تابستانی در حال اجراست، این عزیزان باید در سال آینده به عنوان قهرمانان به تیم‌های شهرستانی و استانی دعوت شوند و مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزش اسلامشهر باشند.
وی در ادامه افزود: لازم است اوقات فراغت، با نشاط و در کنار اجرای برنامه‌های ورزشی سپری شود و یکی از فواید مهم پرداختن به ورزش، انتقال انرژی مثبت به دیگران است.
 
در مراسم افتتاح طرح‌های تابستانی اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر که با شعار اعتلای ورزش جوانان و نوجوانان برگزارشد، ورزشکاران رشته‌های، ژیمناستیک، بدمینتون ،اسکیت و ووشو حضور داشتند و به انجام حرکات نمایشی پرداختند.
 
انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز