اختصاص ۳۰ میلیارد ریال لوازم آموزشی الکترونیک به دانش‌آموزان فاقد سرپرست

۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۲:۲۵
کد خبر: ۱۳۵۲۸۳۶
اختصاص  ۳۰ میلیارد ریال لوازم آموزشی الکترونیک  به دانش‌آموزان فاقد سرپرست
دارالاکرام ۳۰ میلیارد ریال لوازم آموزشی الکترونیک را به دانش‌آموزان فاقد سرپرست موثر اختصاص دا

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ امروزه مفهوم سواد دیگر فقط به توان خواندن و نوشتن اطلاق نمی‌شود و تواناییِ یادگیری و بازتولید دانش ضرورتِ جامعه‌ی امروز است.

فرآیند اشتراک دانش از طریق کانال‌های مختلف مانند کتاب‌های الکترونیک، سی‌دی، وبینار و ... روشی انقلابی در روش مرسوم آموزش با گچ و تخته به دانش‌آموزان است. برخلافِ آموزشِ سنتی، آموزشِ الکترونیک دریافت اطلاعات را ساده‌تر، پربارتر و مثمرثمرتر کرده است و معلمان نیز روش تدریس را از طریق آخرین فن‌آوری به کار می‌گیرند.

در آموزشِ الکترونیک، دانش‌آموز می‌تواند به تعداد دفعات نامحدود به مطالب و محتوای به‌روز شده در هر زمان و هر مکان دسترسی یابد و مطالعه کند.

موسسه‌ی خیریه و عام‌المنفعه‌ی دارالاکرام، پشتیبانِ آموزشِ حدود ۸ هزار کودک و نوجوان بااستعداد فاقد سرپرست موثر، در راستایِ پاسخ به نیازهای به‌روز این دانش‌آموزان و با هدف رفع موانع تحصیلی آنها، در تعامل و رایزنی با جمعی از ایرانیان نیکوکار خارج از کشور، طرح اهدای ۵۲۶ تبلت، ۹۷ لپ‌تاپ و ۱۴ رایانه را به ارزش حدود ۳۰ میلیارد ریال، به جامعه‌ی دانش‌آموزی خود اجرا کرده است.

در این میان، شعبه‌ی تهران موسسه دارالاکرام همزمان با اعیاد فرخنده‌ی قربان و غدیر، طی مراسمی، ۳۱ تبلت، ۳ کامپیوتر و ۱۲ لپ‌تاپ را به دانش‌آموزان خود در این شعبه اختصاص داده است‌.

دارالاکرام موسسه‌ی نیکوکاری فعال در حوزه‌ی آموزش با دارا بودن بیش از ۲۵ شعبه در ۹۵ شهر ایران، دانش‌آموزان بااستعداد در معرض خطر ترک تحصیل را فارغ از دین، مذهب و قومیت آنها از بسته‌های حمایتی پنجگانه بهره‌مند می‌کند و مسیر آنها را برای تحصیل هموار می‌سازد.

photo_۲۰۲۲-۰۷-۱۹_۱۳-۱۶-۵۱ (2)

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز