پیام تقدیر شهردار ملارد از برگزارکنندگان جشن قربان تا غدیر و دهه ولایت

۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۲۰:۴۶:۰۴
کد خبر: ۱۳۵۳۰۳۷
پیام تقدیر شهردار ملارد از برگزارکنندگان جشن قربان تا غدیر و دهه ولایت
محمد بهمنی با انتشار پیامی از زحمات و حمایت های متولیان و برگزارکنندگان اعیاد باشکوه قربان تا غدیر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ پیام مدیریت شهری ملارد به شرح ذیل می باشد:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

 واقعه غدیر در تاریخ تشیع، بزرگ ترین و مهم ترین واقعه و آغازگر اساس و پایه ولایت است. اتفاق نظر شیعه و اهل سنت در واقعه غدیر ، موجب ترویج آن به عنوان عامل وحدت بخش  میان همه مسلمانان می باشد .

لذا اینجانب ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان تا غدیرخم ، در این مجال فرصت را غنیمت شمرده و بر خود واجب میدانم ازتلاشهای تمامی عزیزان در شهرملارد، ائمه محترم جماعات، مجموعه محترم فرمانداری، مجموعه زحمتکش نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج مردمی ، هیات مذهبی، حسینه ها و سایر ادارات و نهادهای شهرملارد و همچنین مردم متین و ولایتمدار ملاردی که با حضور باشکوه و پرشور و با حمایت های همه جانبه خود به برگزاری هرچه بهتر این اعیاد یاری رسان بوده و موجب توسعه فرهنگ های ناب اسلامی در این شهر شهیدپرور و مذهب پرور شدند و همکارانم در مدیریت فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد ، تقدیر و قدردانی نموده و از در گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

امید است و انشاالله در مراسم های آتی در زمینه توسعه و ترویج برنامه های فرهنگی همه جانبه شهر، تلاش بیشتری شود تا بتوانیم در جهت اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری آنگونه که شایسته مردم فهیم ملارد می باشد، گام برداریم . (و من الله توفیق)

محمد بهمنی

شهردار ملارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز