حضور رئیس جمهور در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

۱۴۰۱/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۰:۴۸
کد خبر: ۱۳۶۱۳۴۰
حضور رئیس جمهور در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)
رئیس‌جمهور با حضور در اجتماع عزاداران حسینی در جوار بارگاه مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در نماز جماعت ظهر عاشورا شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آیت الله رئیسی در بدو ورود به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از سوی حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر تولیت این بارگاه ملکوتی، مورد استقبال قرار گرفت.

به وقت ظهر مردم عزادار با شنیدن طنین اذان در صفوفی منظم به یاد آخرین نماز سید و سالارشهیدان و یاران وفادارشان در صحن های حرم مطهر، نماز با شکوهی باحضور رییس جمهور و به امامت حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر برپا کردند.

در این آیین تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم به آیت الله رئیسی اظهار داشت: مردم ولایی شهرستان ری، مردمی سخت کوش و با پیشینه ای روشن از پیش از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۳۰۰۰ شهید به میهمن اسلامی از هیچ خدمتی نسبت به این نظام و انقلاب دریغ نکرده اند.

وی با اشاره به محرومیت های منطقه ری تصریح کرد: امید داریم با تدابیر دولت عنایت بیشتری نسبت به رفع معضلات و نیازهای این منطقه صورت پذیرد و در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و آبادانی بیش از پیش شهرستان ری باشیم.

در ادامه رییس جمهور ضمن حضور در مراسم سوگواری ظهر عاشورا به زیارت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حضرت حمزه بن موسی‌الکاظم‌ (ع) و حضرت طاهر بن زین‌العابدین (ع) مشرف شد.
90-0
6677
455

8900

انتهای پیام/

نظر شما