علی جوادی: خبرنگاران عامل آگاهی دهنده مردم درصحنه ‌های سرنوشت ساز جامعه اند

۱۴۰۱/۰۵/۱۷ - ۲۰:۳۱:۵۵
کد خبر: ۱۳۶۱۳۷۹
علی جوادی: خبرنگاران عامل آگاهی دهنده مردم درصحنه ‌های سرنوشت ساز جامعه اند
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، در گرامیداشت 17 مرداد "روز خبرنگار"، سهم ارزشمند تلاشگران و فرهیختگان حوزه رسانه را در اطلاع رسانی تلاش های خادمان ملت قابل تقدیر دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در متن پیام "علی جوادی" در پاسداشت اصحاب قلم و رسانه و تجلیل از مشعل‌داران آگاهی، به تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی اشاره شده و ضمن تسلیت این ایام سوگواری آمده است:

"روز خبرنگار" فرصت مغتنمی است تا آحاد جامعه ضمن توجه به جایگاه و رسالت خطیر این قشر شریف، تکریم و قدردانی شایسته‌ای را از همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی انجام دهند. خبرنگاران، طلایه داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی دهنده مردم در لحظات و صحنه ‌های سرنوشت ساز جامعه اند و همواره شایسته تکریم و تحسین اند.

ضمن گرامیداشت یاد شهیدان عرصه رسانه به خصوص شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار که به حق در راستای آگاهی بخشی در حوزه ورزش و جوانان، وظیفه ای پررنگ، نقش آفرین و قابل توجهی را در پایتخت میهن اسلامی ایفا می نمایند، وظیفه خود می دانم از زحمت کشان اصحاب رسانه در صدا و سیما، خبرگزاری ها، سایت های خبری و نشریات، به پاس حمایت از ورزش و جوانان کشور و خصوصا استان تهران، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

بی شک خبرنگارانی که با پرورش روحیه حق طلبی، به فعالیت مشغول هستند، هم تلاش های خادمان ملت را در گوشه و کنار این مملکت اطلاع رسانی می کنند و هم ضعف ها و خلاء هایی را که وجود دارد، بدون عناد بیان کرده تا خادمان حقیقی ملت بتوانند آنها را با تلاش و برنامه ریزی مرتفع نمایند.

امیدوارم با عنایت و توجهات حق تعالی، شاهد توفیقات روز افزون جامعه رسانه ای استان تهران در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی باشیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز