پیام فرماندار ملارد به مناسبت روز خبرنگار

۱۴۰۱/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۶:۱۴
کد خبر: ۱۳۶۱۳۸۴
پیام فرماندار ملارد به مناسبت روز خبرنگار
جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد ضمن تسلیت فرارسیدن عاشورای حسینی و به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

عاشورا واقعه‌ای است که گذر زمان هم باعث کمرنگ شدن آن نشده است و یکی از عوامل اصلی ماندگاری واقعه کربلا و روز عاشورا بیان دقیق فرموده‌های حضرت زینب (س) از کربلا است.

حضرت زینب (س) الگویی شایسته و کامل برای خبرنگاران است که راوی واقعیت ها بوده، خبرنگارانی که با انعکاس به موقع و منصفانه اخبار و امیدوارکردن مردم برپایه اخلاق مداری و تقوای حرفه‌ای و راستگویی را در نوشته ها و گفتارشان مد نظر قرار می دهند.

امروز یکی از نیازهای مهم جامعه و از الزامات تحقق گام دوم انقلاب، جهاد تبیین و روشنگری است که خبرنگاران می توانند با تاسی به سیره پیام آوران عاشورا و بهره بردن از قلم خود به صورت هنرمندانه در پاسداشت ارزش‌های والای انسانی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه نقش آفرینی کنند.

اینجانب با تسلیت فرارسیدن شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و قبولی عزاداریها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، از عملکرد اصحاب رسانه و خبرنگاران فرهیخته که همواره با اطلاع رسانی دقیق، صحیح و به موقع و با نقد منصفانه و سازنده یاریگر مجموعه مدیران در خدمت گذاری به مردم فهیم شهرستان ملارد هستند تشکر و قدردانی می نمایم.

امیدوارم همواره با ارتباط موثر در انعکاس اخبار، خدمات، فعالیت ها و نقد منصفانه در پیشبرد اهداف این شهرستان نقش آفرین باشید و خدمتگزاران این مرز وبوم را در سایه همدلی همراهی نمایید .

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز