فرماندار رباط کریم : بزرگترین رسالت خبرنگار شفاف سازی و بیان حقایق است

۱۴۰۱/۰۵/۱۷ - ۲۱:۰۲:۳۱
کد خبر: ۱۳۶۱۳۸۷
فرماندار رباط کریم : بزرگترین رسالت خبرنگار شفاف سازی و بیان حقایق است
به مناسبت روز خبرنگار که همزمان با عاشورای حسینی است امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم ضمن تسلیت این روز به جامعه خبری بزرگترین رسالت خبرنگار را شفاف سازی و بیان حقایق دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در متن پیام فرماندار شهرستان رباط‌کریم آمده است:

سلام علیکم

زینب تنها "رسانه"  و بهترین "راوی " حادثه عاشوراست که سال‌های متمادی آن حادثه عظیم را مانا، سلیس و صریح منتشر کرد.

امسال روز خبرنگار مقارن با روز عاشوراست و این سال بیش از هر وقت دیگری رسالت خبری و رسالت زینب گونه خبرنگاری به ذهن متبادر می‌شود.

در این برهه از زمان دشمنان قسم خورد نظام و انقلاب و اسلام به دنبال شبه افکنی گستره در بین جوانان و نوجوانان و ایجاد حس ناامیدی در میان مردم هستند ، جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است و در این بین انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات جز با تلاش خبرنگاران ممکن نخواهدبود.

خبرنگاران با انتشار صحیح و کامل اخبار باعث امید آفرینی در مردم و مطالبه گری انقلابی از مسولین خواهند بود.

اینجانب با تسلیت عاشورای حسینی و بزرگداشت ماه ایثار و فداکاری و شهادت، یاد شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی می‌دارم؛ از زحمات و تلاش های خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی به‌ویژه درشهرستان رباط‌کریم تقدیر و تشکر نموده، برای همه این عزیزان سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون در مسیر ایفای رسالت خطیرشان مسئلت می‌نمایم.

امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم

 

انتهای پیام/

 

نظر شما