سجادی: تلاش می کنیم هرچه سریعتر اماکن و زمین های آسیب دیده به شرایط عادی برگردد

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۳۶۲۳۲۰
سجادی: تلاش می کنیم هرچه سریعتر اماکن و زمین های آسیب دیده به شرایط عادی برگردد
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ارائه گزارشی از تخریب ۱۴۱ مکان ورزشی در سیل های اخیر در کل کشور به هیات دولت اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با سرعت و طی یک برنامه ریزی مدون اماکن و زمین های آسیب دیده در حادثه سیل به شرایط عادی برگردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید حمید سجادی در سفر یک روزه به شهرستان فیروزکوه ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده های سیل زده استان اظهار داشت: متاسفانه سیل اخیر باعث داغدار کردن و برهم زدن آرامش بسیاری از هموطنانمان شده بود که الحمدالله با تلاش های دکتر رسولی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی و همکارانمان در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از روزهای اول شاهد بهتر شدن اوضاع بودیم.

وی ضمن اشاره به بازدید از اماکن آسیب دیده شهرستان های رودهن و فیروزکوه گفت: طبق صحبت های انجام شده با مدیر کل ورزش و جوانان استان و راهنمایی دکتر رسولی نژاد قرار بر این شد که تدابیری جهت بهره برداری استخر قدیمی فیروزکوه با همکاری هیات شنا، منابع دولتی و بخش خصوصی اندیشیده شود.

همچنین از چند زمین ورزشی در رودهن بازدید کردیم که متاسفانه قابل استفاده نبودند و در گل و لای فرو رفته بودند که لازم است خیلی فوری با برنامه ریزی اینگونه زمین های آسیب دیده به حالت عادی برگردند .

وی به ارائه گزارشی از تخریب ۱۴۱ مکان ورزشی در سیل های اخیر در کل کشور به هیات دولت اشاره کرد و افزود: بنده به سهم خود به نیابت از هیات دولت از استاندار، نماینده محترم مجلس، مدیر کل ورزش و جوانان استان و تمام عزیزانی که در این دو هفته در کنار مردم این منطقه بودند قدردانی میکنم و در اولین فرصت گزارش های تهیه شده در این سفر را خدمت رئیس جمهور و دکتر مخبر تقدیم میکنم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز