افتتاح ۸ پروژه شهرداری قرچک در هفته دولت

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۷:۴۵:۳۷
کد خبر: ۱۳۶۴۴۵۰
افتتاح ۸ پروژه شهرداری قرچک در هفته دولت
شهردار قرچک از افتتاح 8 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 466 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن خرمی شریف در جلسه بررسی پروژه‌های قابل‌افتتاح مدیریت شهری با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای تبلیغ اقدامات انجام‌شده است، اظهار کرد: محور فعالیت‌های دولت سیزدهم شفافیت و صداقت است و ما نیز باید در این راستا گام برداریم و اقدامات خود را باصداقت به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری در سال جاری برنامه‌های متعددی را در راستای ارتقای پروژه‌های عمرانی، المان سازی، آسفالت، بهسازی معابر و منظر شهری در دست اقدام داشته است و هم‌اکنون نیز به مناسبت هفته دولت پروژه‌هایی در جهت خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به شهروندان به بهره‌برداری خواهد رساند.

این مدیر شهری به پروژه‌های شهرداری در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، خدماتی و ... اشاره کرد، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های حوزه فرهنگی در جهت ارتقای سرانه‌های فرهنگی، پردیس سینمایی است که در زمینی به متراژ 10 هزار مترمربع با زیربنای 1100 مترمربع با سه سالن نمایش بااعتباری بالغ‌بر 200 میلیارد ریال در این هفته مبارک به بهره‌برداری خواهد رسید.

خرمی شریف گفت: یکی از پروژه‌های دیگر حوزه فرهنگی، نمایشگاه دائمی شهرستان است که در زمینی به متراژ 1200 هزار مترمربع با زیربنای 1200 مترمربع با 40 غرفه بااعتباری بالغ‌بر 140 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: دو پروژه قابل‌افتتاح حوزه فضای سبز در جهت ارتقای سرانه‌های فضای سبز، پارک پرواز و پارک فردیس است که پارک پرواز به متراژ 4 هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 13 میلیارد ریال در منطقه پویینک و پارک فردیس به متراژ 4 هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد ریال در منطقه فردیس است.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های حوزه خدماتی، پایانه اتوبوس‌رانی درون‌شهری است که در زمینی به متراژ 3 هزار مترمربع با زیربنای 150 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 31 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

خرمی شریف در پایان به افتتاح سه پروژه قابل‌افتتاح حوزه ورزشی و مدیریت بحران در جهت ارتقای سرانه‌های ورزشی همچون سوله‌های ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران پرواز، گوهردشت و فردیس اشاره کرد و اظهار داشت: سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران گوهردشت در زمینی به متراژ یک هزار مترمربع با زیربنای 340 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 13 میلیارد ریال، سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران پرواز به متراژ 450 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 19 میلیارد ریال و سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران فردیس در زمینی به متراژ 1500 مترمربع با زیربنای 600 مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 40 میلیارد ریال در هفته گرامیداشت دولت هدیه شهرداری به شهروندان عزیز قرچک است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز