غفاری : رباط کریم به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل خواهد شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۸:۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۳۶۴۴۶۰
غفاری : رباط کریم به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل خواهد شد
اقدامات فرهنگی شهرداری رباط کریم به جهت ترویج و‌ تعظیم شعائر مذهبی و اسلامی بمناسبت اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غفاری مطرح کرد: قدردان زحمات و تلاشهای کارگران خدوم خدمات و آتش نشانان فداکار در مناطق سیل زده فیروز کوه و مهار آتش سوزی کارخانه مبل شهرک صنعتی پرند هستم.

شهردار رباط کریم در سی و چهارمین جلسه شورای معاونین و‌ مدیران شهرداری رباط کریم، بعد از بررسی پروژه های عمرانی در شورای شهر و تایید مصوبات شورا از سوی کمیته انطباق و ابلاغ صورت گرفته ، بارگذاری این پروژه ها تحت عنوان مناقصات شهرداری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به جهت شفافیت اقدامات مدیریت شهری رباط کریم صورت گرفت و بزودی شاهد خواهیم بود که رباط کریم به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل خواهد شد .

 طبق روال هفته های گذشته، سی و چهارمین جلسه شورای مدیران شهرداری رباط کریم به ریاست مهندس غفاری، شهردار و با حضور معاونین و مدیران این شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم؛ مهندس غفاری در این جلسه با توجه به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و پیش رو بودن اربعین حسینی گفت : خادمی اهل بیت برای مدیریت شهری افتخار است از همین رو در سطح شهر رباط کریم و بمناسبت ایام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش ، شهروندان عزیز شاهد بی نظیرترین فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی در بین شهرهای استان تهران ، در رباط کریم بودند .

شهردار رباط کریم ضمن تشکر از حضور جهادی و مخلصانه نیروهای خدمات شهر و آتش نشانان فداکار شهرداری رباط کریم در مناطق سیل زده فیروز کوه و مهار آتش سوزی کارخانه مبل شهرک صنعتی پرند گفت : قدردان زحمات و تلاشهای شبانه روزی این عزیزان هستم.

در ادامه این جلسه هر کدام از معاونین و‌ مسئولین واحدها در راستای وظایف محوله به ارائه گزارش پرداختند و تصاویر مربوط به  مشکلات شهری، روی پرده نمایش داده شد و مسئولین مربوطه در خصوص هر یک از این مشکلات توضیحات و راهکارهای لازم را ارائه دادند و شهردار رباط کریم نیز دستورات لازم برای حل و فصل آنها را صادر نمود.

خبرنگار؛ الهه حمزه ای

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز