حذف متقاضیان طرح مسکن ملی که آورده خود را تکمیل نکرده اند

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۵:۵۶:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۵۲۲۷
حذف متقاضیان طرح مسکن ملی که آورده خود را تکمیل نکرده اند
جابرانصاری گفت: امتیاز "مسکن ملی" قابل فروش نیست و در صورت این اقدام غیرقانونی با متخلفین برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛  جابر انصاری مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اعلام اینکه ساخت مسکن ملی در پردیس ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته گفت:  ۲هزار و۴۳ متقاضی واحد‌ نهضت ملی مسکن در پردیس آورده خود را تکمیل نکرده و شیوه کار در اجرای  پروژه نهضت ملی مانند مسکن مهر نیست و اگر متقاضی آورده‌  خود را تکمیل نکند حذف می شود و متقاضیان دیگر جایگزین آن‌ها می‌شوند.

وی همچنین با ابراز خشنودی از روند کار مسکن ملی گفت: منابع مالی مسکن ملی صرف ساخت خود پروژه شده و برخی از آنها بسرعت پیشرفت فیزیکی داشته و حتی تا مراحل روبنایی پیش رفته است.

جابر انصاری میزان پیشرفت واحدهای مسکن مهر در فاز ۱۱ را هم بیش از ۷۵ درصد اعلام کرد و افزود:   عدم تحویل برخی از واحدها در زون های ۲و ۳ به دلیل ساخت دیوار حائل است که تامین آب واحدها از طریق این دیوار حائل تامین می شود .

انصاری انضباط مالی پروژه های مسکن ملی را بسیار مطلوب و کاربردی دانست و گفت: رشد تمامی ۷۲ واحد هر پروژه به ۷۲ متقاضیان و آورده آنها وصل هستند و هیچ یک از هزینه های پروژه را در سایر بخش ها صرف نکرده ایم و از میان سه پروژه ۲هزار و۵۰۰ واحدی پردیس که  در دستور کار قرار گرفته پروژه اول ۲هزار ۴۳ واحدی پیشرفت ۴۵ درصدی داشته است.

او ادامه داد:  پروژه دیگر ۲هزار و۵۰۰ واحدی و در قالب خود مالکی است که تاکنون ۱۰ درصد رشد داشته‌ است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود:  قیمت ساخت هر متر مربع برای واحدهای مسکن ملی که با پیمانکاران منعقد شده ۴میلیون و۵۰۰ هزار تومان است که در سال دوبار شاخص تعدیل به آنها اضافه می شود و در صورت عدم پرداختی و تکمیل مبلغ متقاضی  حذف خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن مهر در شهرهای جدید به زودی بسته می شود اظهارداشت: از ابتدای ورود مدیرعامل جدید به شرکت عمران پردیس ۲هزار و۳۰۰ واحد مسکن مهر به بهره برداری رسیده و طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی پرونده این پروژه بزودی بسته خواهد شد.

خبرنگار نسا نژادزارع

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز