مقاومت تیم مذاکره قابل تحسین است

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۳:۱۸
کد خبر: ۱۳۶۵۸۲۲
مقاومت تیم مذاکره قابل تحسین است
حجت‌الاسلام اسماعیلی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان قرچک گفت: مقاومت تیم مذاکره قابل تحسین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت‌الاسلام اسماعیلی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان قرچک در خصوص مذاکرات برجام اظهارداشت: مقاومت تیم مذاکره قابل تحسین است، عقب نشینی های آمریکا و اروپا قابل توجه است، یکی از دلایل اصلی اش این است که فهمیدند نتیجه مذاکرات هر چه باشد تأثیری در حرکت اقتصادی ایران نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: باید از سیاست‌های دولت انقلابی تشکر کنیم که با ایجاد روابط حسنه با کشورهای همسایه و منطقه و انعقاد قراردادها و معاملات مختلف، اوضاع رو به بهبودی است، لذا ضمانت های صورت گرفته توسط طرفهای مقابل از جمله فعالیتهای اقتصادی و برداشتن تحریم های ظالمانه از روی شناخت است.

امام جمعه قرچک به خواسته مردم از دولت پرداخت و گفت: سیاست خارجی ما منوط به مذاکره نبوده و گسترده تر از طرفهای مذاکره است، فقط بایستی نظارت ها بیشتر شود و مصوبات سفر رئیس جمهور عملی شود.

اسماعیلی بیان داشت: در حقیقت مسجد خانه ملت است، مسجد گروهی و قبیله ای و نژادی نداریم، صهیونیست ها و دشمنان اسلام ناب، از مسجد تراز و مؤثر و مفید وحشت دارند، مساجدی که فقط سفره خانه هستند مسئولین آن مساجد باید روز قیامت جواب گو باشند.

خطیب نمازجمعه قرچک بیان داشت: ۲۵ محرم بروایتی سالروز شهادت امام سجاد (ع) است، امام سجاد ۳۵ سال با بدترین خلفای بنی امیه روبه رو بودند، یزید، پسر یزید، فرزندان زبیر و مروان ملعون، پسر مروان و ... با برنامه ریزی مختلف ولی حساب شده در غالب دعا و مناجات حافظ اسلام ناب بودند، ناامید نبود، فعالیتی آرام و زیر پرده برای ساختن دوباری جامعه اسلامی از فعالیت های امام عزیز بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز