بازدید تکواندو کاران پایتخت از موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۳۷۲۹۷۹
بازدید تکواندو کاران پایتخت از موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک
مسئولین هیات تکواندو استان تهران به همراه جمعی از پیشکسوتان و تکواندو کاران دختر و پسر با حضور در موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک و اجرای فرم در فضای کمیته روز جهانی تکواندو را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ روز جهانی تکواندو ( World Taekwondo Day ) برابر با یکشنبه ۴ سپتامبر ۲۰۲۲ مصادف با ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ است.

بر همین اساس صبح امروز یکشنبه ۱۳ شهریور ماه مسعود لشکری دبیر هیات تکواندو استان تهران به همراه جمعی از پیشکسوتان، مسئولین کمیته های ستادی، مربیان، تکواندو کاران دختر و پسر استان تهران به همراه خانواده هایشان از مجموعه کمیته ملی المپیک و پارا المپیک بازدید کردند، همچنین  ضمن بازدید از موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک در خاتمه به پاس قدردانی از زحمات مسئولین و پرسنل کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک با اهدا شاخه گلی ضمن تبریک روز جهانی تکواندو  قدرشناسی بعمل آمد.

همچنین در این بازدید محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس کمیته ملی پارالمپیک ضمن خوشامد گویی به آینده سازان تکواندو، از سوی مسئولین هیات تکواندو تهران با اهدا یک سبد گل ضمن تجلیل از زحمات و خدمات ارزشمند چندین ساله ایشان برای ورزش کشور بخصوص در حوزه پارالمپیک انتخاب شایسته وی را بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک تبریک گفتند.

در این مراسم دکتر اصغر رحیمی از پیشکسوتان تکواندو و سرپرست کاروان های اعزامی به المپیک ریو و بازیهای کشورهای اسلامی قوینه و جمعی از مدیران کمیته حضور داشتند.

10

999

3333

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز