تاکید مدیرکل ورزش جوانان استان تهران بر تسهیل در روند تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان اسلامشهر

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۰۹:۴۰:۵۱
کد خبر: ۱۳۷۹۷۵۱
تاکید مدیرکل ورزش جوانان استان تهران بر تسهیل در روند تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان اسلامشهر
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در سفر یک‌روزه به شهرستان اسلام‌شهر از مجموعه‌های ورزشی چیچک لو و شهدای چهاردانگه بازدید و با همکاران اداره اسلامشهر دیدار کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ "علی جوادی" مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در سفر یک روزه به  شهرستان اسلامشهر از مجموعه ورزشی شهدای چهاردانگه و اداره ورزش آن بخش بازدید و در مورد تسهیل در خدمت‌رسانی به ورزشکاران این منطقه دستورات لازم را ابلاغ کرد.
 
وی سپس به مجموعه ورزشی چیچک لو رفت و در گفت و گو با دهیاران این روستا، دستورات لازم را در جهت تسهیل در روند تکمیل پروژه‌های سالن چند منظوره و چمن مصنوعی صادر کرد تا هرچه سریع‌تر این مجموعه‌ها تکمیل و در اختیار مردم این روستا قرار گیرد.
cfeeb418-7885-4e48-98df-343181068436
جوادی در ادامه؛ در جمع همکاران اداره ورزش و جوانان اسلام‌شهر حضور پیدا کرد و با آنان به گفت و گو نشست و با بیان این‌که شهرستان اسلام‌شهر بالاترین ظرفیت را دارد، افزود: استعدادهای بالقوه زیادی در این شهرستان وجود دارد و از دست دادن این ظرفیت‌ها، زیان بسیار زیادی را درپی خواهد داشت، لذا می‌بایستی دراین‌راستا برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.
وی همچنین گفت: درآمدهای ورزش باید هزینه ورزش شود و در مورد حقوق و مزایای همکاران باید از ظرفیت‌های دیگری استفاده کرد. از اولویت‌ های ما در اداره‌کل، موضوع معیشت بوده و تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا همکاران از تمامی حق‌وحقوق خود بهره ببرند و کلیه همکاران ما در شهرستان‌ها و ستادی از مزایا و حقوق قانونی خود استفاده کنند.
 
دراین‌راستا از استاندار و رییس سازمان برنامه و بودجه کمال تشکر را داریم و از صبوری همه همکاران شهرستانی خودم نیز سپا‌گزارم و ان‌شاءالله در آینده این دغدغه را دیگر نخواهیم داشت.
 
مدیرکل با تاکید بر این مهم که باید مسئولیت اجتماعی خود را در مورد ورزش به‌نحو احسن انجام دهیم، ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدیر، شهامت است و عزت بخشیدن و هویت و ارزش دادن به همکاران است و باید عزت همکاران مان را در اداره‌کل بالا ببریم و این جز همدلی و همراهی میسر نمی شود. درصدد هستیم در یک چارچوب خوب و قانونی و در بحث مسکن برای همکاران فعالیت های خوبی انجام دهیم.
 
وی با اشاره به ظرفیت‌های ورزش بانوان گفت: با توجه به گزارش ارائه ‌شده از رییس اداره ورزش و جوانان اسلام‌شهر، انتظار می‌رود که ایشان نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان داشته باشد و با کمک بخش خصوصی به کمک ورزش بانوان بیاید.
 
جوادی در آستانه هفته تربیت‌بدنی گفت: اوج کار ما باید در هفته تربیت‌بدنی باشد و تلاش کنیم بهترین برنامه و جشنواره‌های ورزشی را با استفاده از الگوهای ورزشی و حضور قهرمانان، پهلوانان و پیش‌کسوتان اجرا کنیم و با برنامه‌هایی با محتوا و شاد به استقبال این هفته برویم. در این راستا، از پیش‌کسوتان غافل نشوید؛ چون پیش‌کسوتان گنجینه‌های ورزش کشورمان هستند.
 
cfeeb418-7885-4e48-98df-343181068436
در این جلسه که با حضور آزاد، گنج زاده، صالحی و نوروزی نماینده ورزش شرکت میهن برگزار شد، مدیرکل خاطرنشان شد: هیچ مجوزی را برای هیچ باشگاهی صادر نخواهیم کرد، مگر این‌که کلاس‌های تخصصی دوره‌های اماکن ورزشی را گذرانده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز