تهران میزبان افتتاحیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۹:۱۷
کد خبر: ۱۳۸۰۲۶۴
تهران میزبان افتتاحیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور
سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در حال برگزاریست و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، روز 8 مهرماه افتتاحیه این رویداد ملی را در سالن والیبال ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اعلام این مطلب، گغت: مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد با حضور حدود 2500 تماشاگران عزیز تهرانی برگزار می شود و تهران میزبان این رویداد کشوری در رشته‌های کشتی فرنگی، کشتی آزاد، شیرجه، واترپولو و قایق‌رانی ( خانم‌ها و آقایان)، تیراندازی (خانم‌ها و آقایان)، تیراندازی با کمان (خانم‌ها و آقایان) و اسکیت (خانم‌ها و آقایان) خواهد بود.
 
"علی جوادی" ادامه داد: هم‌زمان با این رشته‌ها، 22 رشته ورزشی دیگر نیز به میزبانی دیگر استان‌ها برگزار خواهد شد و المپیاد برای گروه سنی سیزده تا شانزده سال تا هفته تربیت‌بدنی و روز 26 مهرماه ادامه خواهد یافت.
 
وی برگزاری المپیاد را از اقدامات خوب وزارت ورزش دانست و گفت: در بحث استعدادیابی، بهترین گروهی که می‌تواند گروه هدف ما باشد و کار استعدادیابی در این بخش اتفاق بیفتد، همین رده سنی است و وزارت ورزش همت کرده و این کار اتفاق خواهد افتاد و امیدوارم با حضور ورزشکاران عزیزمان در رشته‌های مختلف هم در کسب نتایج و هم در بحث میزبانی رویدادها و هم در برگزاری باشکوه مراسم افتتاحیه در تهران، شایسته و موفق عمل کنیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان از اهمیت حوزه استعدادیابی در حین برگزاری این رویداد بزرگ و فراگیر گفت و افزود: این مسابقات بستر مناسبی است برای این‌که استعدادها عینیت پیدا کرده فرصت رشد پیدا کنند.
 
جوادی همچنین گفت: امروز اتفاق خوب دیگری هم افتاد و با سازمان هنری و شهرداری توافقی انجام و قرار شد که ورزشکاران عزیزی که در جریان مسابقات المپیاد در تهران حضور دارند، در قالب بازدیدهای فرهنگی از مکان‌های فرهنگی شهر تهران بازدید کنند.درپی این کار شایسته، از یک سو دانش‌آموزان و ورزشکاران این گروه سنی به‌راحتی می‌توانند در مکان‌های فرهنگی حضور یابند و از سوی دیگر موجبات آشنایی دانش‌آموزان و استعدادها با همدیگر رو فراهم می‌شود.
 
وی در پایان از همه کسانی که تلاش کردند تا المپیاد امسال برگزار شود، قدردانی کرد و گفت: علی‌رغم این‌که در دوران کرونا قرارداریم، سپاسگزارم که همت کردند تا این رویداد برگزار شود. امیدوارم با رخت بستن کرونا در سال جدید، المپیاد چهارم به‌لحاظ شرایط زمانی در شرایط مناسب تری برگزار گردد و مسابقات با رشته‌های بیشتری انجام شود تا استعدادیابی گسترده تری صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز