چهل و سومین اجلاس سالانه اسکی انجمن ورزشی نویسان در اسکی

۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۳:۱۰
کد خبر: ۱۳۸۰۳۱۴
چهل و سومین اجلاس سالانه اسکی انجمن ورزشی نویسان در اسکی
با حضور دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی و رئیس کمیسیون اسکی AIPS اجلاس سالانه انجمن جهانی ورزشی نویسان در اسکی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ چهل و سومین اجلاس سالانه اسکی انجمن ورزشی نویسان در اسکی با عنوان فارم نوردیکم با حضور نمایندگان رسانه‌های اسکی و مسئولان فدراسیون جهانی در کرانسکا گورا اسلوونی برگزار شد .

این اجلاس سه روزه با حضور میشل وین دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی ،رییس کمیسیون اسکیAIPS و مسئولان کمیته اسکی نوردیک فدراسیون جهانی و فدراسیون جهانی بیاتلون برگزار شد تا اعضا در جریان اخبار و اقدامات روز دنیای اسکی در فصل۲۰۲۲ و پیشرو قرار گیرند.

 در این اجلاس دبیرکل فدراسیون اسکی جهانی اقدامات جدید را برای فراگیری اسکی در جهان و کشورهای در حال توسعه  بیان کرد و در خصوص میزبانی و حضور ورزشکاران روسی مطالبی را عنوان کرد. پرهیز از محدودیت میزبانی روسیه و حضور ورزشکاران این کشور مورد بحث و تصمیمات آتی فدراسیون جهانی خواهد بود. گزارش مسئولان کمیته های اسکی FIS در خصوص میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان در بهمن ماه سال جاری و اقدامات آن از دیگر بخش های این اجلاس بود .

در این اجلاس پیام نظر عضو انجمن نویسندگان خبرنگاران و عکاسان ورزشی به عنوان نماینده ایران و آسیا با ارائه گزارش پخش زنده رقابت های المپیک زمستانی و جام جهانی و انتشارات اسکی و انتقال تجارب بین المللی برای تقویت موضوعات رسانه ای اسکی به رئیس کمیسیون اسکی AIPS مورد توجه این کمیسیون قرار گرفت.

گفتنی است حضور مستمر نماینده ایران به عنوان عضو در این اجلاس با بازدید از بزرگترین سایت اسکی پرش جهان در پلانیسا میزبان رقابت‌های قهرمانی جهان سال جاری به همراه اعضای این کمیسیون به پایان رسید.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز