اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری خادمان رضوی در تهران برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۳۸۰۸۱۲
اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری خادمان رضوی در تهران برگزار می شود
دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران از اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری خادمان، خادمیاران و یاوران رضوی و هیات مذهبی و خدام‌الرضایی در سالروز شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ علیرضا جانه دبیر کانون خدمت رضوی استان تهران در جمع مسئولین کانون‌های خدمت رضوی مناطق و شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) اجتماع بزرگ خادمان، خادمیاران و یاوران رضوی با همراهی عموم مردم، عاشقان، شیفتگان و دلدادگان حضرت رضا(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: این اجتماع در قالب دسته‌های عزاداری هیئات مذهبی و به منظور محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و حجاب بانوان و اقدامات هنجارشکنانه و به آتش کشیدن مساجد و موکب‌‌های عزاداری روز سه‌شنبه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدا شروع می‌شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ادامه داد: دسته‌های عزاداری، هیات‌های مذهبی و  خدام‌الرضایی‌های استان به سمت میدان آیینی امام حسین(ع) حرکت کرده و موکب‌هایی جهت انجام امور فرهنگی و پذیرایی از عزاداران حضرت(ع) و دلسوختگان اهل بیت(ع) برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مداحی، نوحه سرایی و سینه‌زنی بخشی از برنامه‌های اجرایی در مسیر است، گفت: شرکت‌کنندگان در این اجتماع در میدان امام حسین(ع) حضور یافته و برنامه‌های دیگری از جمله سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی کرمی کارشناس مذهبی و ذکر مصیبت توسط ذاکرین نامی کشوری اجرا می‌شود.

 جانه به حضور بیش از ۱۰ هزار نفر از خادمیاران، یاوران رضوی مناطق ۲۲ گانه و ۱۴ شهرستان و عموم مردم در این اجتماع اشاره کرد و افزود: این مراسم به‌صورت خانوادگی برگزار شده و از شبکه تهران و سایر رسانه‌های ملی پوشش خبری و تصویری داده می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما