علی جوادی: المپیاد استعدادهای برتر ورزش بیشتر در رشته هایی که شانس مدال آوری دارند برگزار شد

۱۴۰۱/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۷:۵۹
کد خبر: ۱۳۸۲۱۰۹
مراسم افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، بعدازظهر امروز(جمعه) با حضور وزیر ورزش و جوانان مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از مسئولان ورزشی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا تهران، "علی جوادی" در مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شد، ضمن خیرمقدم به میهمانان و ورزشکاران در مورد میزبانی سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، گفت: بعد از وقفه‌ای که به دلیل کرونا در برگزاری المپیاد رخ داد، با زحمات و همکاری همه بخش‌های اداره کل و سایر مسئولان در وزارت ورزش، این المپیاد از امروز جمعه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود.

 

photo_۲۰۲۲-۰۹-۳۰_۱۷-۲۲-۴۶

وی افزود: دامنه سنی نفرات شرکت‌کننده به گونه‌ای تعریف شده که روی استعدادهای خروجی این المپیاد برای المپیک پاریس و المپیک ۲۰۲۸ و همچنین بازی‌های آسیایی سرمایه‌گذاری شود. طی هفته های اخیر ورزشکاران منتخب با برگزاری مسابقات مختلف شناسایی شدند و اکنون در المپیک کوچک ایران شرکت می‌کنند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران این المپیاد در ۲۲ رشته برگزار می‌شود که استان تهران در ۱۰ رشته شامل گلف، کشتی(آزاد و فرنگی)، تیراندازی، تیروکمان، شنا، واترپلو، قایق‌رانی، وزنه‌برداری و اسکیت میزبان خواهد بود.

وی از همراهی سایر دستگاه‌ها در برگزاری این رویداد قدردانی و تاکید کرد:این المپیاد بیشتر در رشته هایی برگزار خواهد شد که شانس زیادی برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی دارند، بنابراین خروجی استعدادهای رشته های مختلف به تیم های ملی دعوت خواهند شد.

photo_۲۰۲۲-۰۹-۳۰_۱۷-۲۲-۴۷

گفتنی است در این مراسم، محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، پیشکسوتانی همچون تیمور غیاثی، ستار همدانی، حمید استیلی، محمد مومنی و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز