تجلیل فرماندار از آتش‌نشانان قرچک بمناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۱:۴۵
کد خبر: ۱۳۸۲۳۷۴
تجلیل فرماندار از آتش‌نشانان قرچک بمناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی
مراسم تجلیل از آتش‌نشانان قرچک به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ همزمان با روز ملی ایمنی و آتش نشانی، مراسم تجلیل از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، حسین نوش آبادی نماینده مردم در مجلس، محسن خرمی شریف شهردار، سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه 15 خرداد، مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

فاتحی نژاد فرماندار قرچک در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان قرچک گفت: روز ۷ مهرماه سال ۱۳۵۹ پالایشگاه آبادان در جنگ ایران و عراق از سوی دشمن مورد حمله قرار گرفت. پس از این اتفاق آتش نشانان برای اطفای حریق وارد عمل شدند، در حین اطفای حریق بار دیگر این پالایشگاه بمباران شد و تعداد زیادی از آتش نشانان در این حادثه شهید شدند

وی افزود: این روز به نام قهرمانانی نامگذاری شده است که در طول روزها و سال ها کمتر از آنها یاد می شود

و امروز بهانه ای است که از این ناجیان دریادل تقدیر و تجلیل شود.

فرماندار قرچک اظهار کرد: طبق آیه ۲۵ سوره مائده که هر کس جان کسی را نجات دهد جان همه انسان ها را نجات داده است، آتش‌نشانان نیز بنا به اقتضای فعالیتشان مشمول این آیه شریفه نیز می باشند.

فاتحی‌نژاد تاکید کرد: آتش نشانی شغلی است که به صورت مستقیم با جان افراد در ارتباط است و باید کاری کنیم که نیروهای آتش نشانی دغدغه معیشت نداشته باشند چرا که شغل سخت و پر استرسی دارند.

وی در پایان گفت: فرمانداری قرچک آماده هر گونه همکاری با مجموعه شهرداری قرچک و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در راستای ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات بهتر به شهروندان می باشد.

در پایان مراسم، مسئولین از نمایشگاه تجهیزات این سازمان بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما