معاون وزیر ورزش و جوانان: دشمنان، امید جوانان ما را هدف قرار داده اند

۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۱۸:۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۳۹۱۱۸۹
معاون وزیر ورزش و جوانان: دشمنان، امید جوانان ما را هدف قرار داده اند
آئین تجلیل از جوانان نخبه ورزشی، فرهنگی و هنری قرچک با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در کانون فرهنگ ملائک این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ معاون وزیر ورزش و جوانان در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: هیچ کس نمی‌تواند منکر این واقعیت شود که آن انرژی که جوان را برای گشودن راه‌های بسته حرکت می دهد و امکان خلق شگفتی و رشد خود و جامعه را فراهم می‌کند، امید به آینده است.

وی افزود: اگر همه امکانات برای پیشرفت جامعه فراهم شود ولی جوان تهی از امید باشد، اتفاقی رقم نمی خورد و در مقابل حتی اگر هیچ امکانی در جامعه وجود نداشته باشد ولی جوانان به آینده امیدوار باشند، آن جامعه ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به دشمنی همیشگی استکبار با ملت ایران اظهار داشت: تمامی دشمنی‌های استکبار با ایران اسلامی و خیانت‌های صورت گرفته علیه ملت ایران، امید جوانان را هدف قرار داده و در اصل آنان تلاش دارند تا امید را در ذهن، جان و قلب جوانان کشور ترور کنند که اگر به این هدف دست پیدا کنند، ما زمین گیر شده و قوایی برای حرکت به سمت هدف پیدا نمی کنیم.

یامین‌پور با بیان اینکه دشمن برای ناامیدی جوانان از رسانه‌ها استفاده می‌کند، افزود: دشمن تلاش دارد تا با استفاده از رسانه‌ها، تمامی رشدها، پیشرفت‌، زیبایی‌ و درخشندگی‌های نظام را انکار کرده و نواقض و کمبودها را با دروغ‌های مکرر و پرحجم به منظور سیاه کردن ذهن و تیره کردن تصویر نظام برجسته کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ۱۱ مهرماه امسال در تحلیل اغتشاشات اخیر اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، این اغتشاشات، پروژه‌ای از پیش طراحی شده از دشمنان نظام در واکنش به آن چیزی است که در ایران اتفاق افتاده است و آن اتفاق، حرکتی است که مردم ایران در پیش گرفته و کشور را در آستانه پیشرفت بزرگ قرار داده است.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، گره‌های قدیمی کشور در حال گشوده شدن است و در این شرایط، دشمن به یکباره پروژه‌ای را برای معطل گذاشتن همه راه‌های طی شده برای گشایش بزرگ به ویژه در حوزه اقتصادی، صنعت و روابط بین الملل که در یک سال اخیر در حال نتیجه دادن است اجرا می‌کند.

وی تأکید کرد: اتفاقاتی که در ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف در حال به نتیجه رسیدن است، خارج از نقشه و طراحی آمریکا برای جمهوری اسلامی رخ داده است، اتفاقاتی که به خنثی سازی تحریم‌ها و تشکیل نقشه جدید روابط بین الملل درمقابله با آمریکا منجر می‌شود و اینجاست که دشمنان در اتاق‌های فکر به این نتیجه می‌رسند که نباید مهلت بیشتری برای اجرای این طرح به ایران داد.

photo_۲۰۲۲-۱۰-۲۶_۱۹-۰۵-۲۷

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز