علی بهادری‌جهرمی: امروز مدیران برای حل مشکلات کشور بیشتر باید شنوا باشند تا گوینده

۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - ۱۸:۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۳۹۷۰۹۳
علی بهادری‌جهرمی: امروز مدیران برای حل مشکلات کشور بیشتر باید شنوا باشند تا گوینده
نشست تخصصی جهاد تبیین ویژه کادر و شبکه پشتیان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان با حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در ابتدای این برنامه اتحادیه دانش آموزان به صورت مرتب سوالات خود را درمورد کیفیت  عملکرد دولت در یکسال و اندی طرح کردند که مهم‌ترین موضوعات در خصوص دغدغه آنان درخصوص معیشت و اقتصاد مردم بود.

همچنین اغتشاشات این روزها یکی دیگر از موضوعات مطرح شده بود و برخی از فعالان فرهنگی نسبت به انتصاب مدیران بازنشسته گله و شکایت داشتند و شعار ریاست جمهوری درباره جوان گرایی را هنوز عملی ندیدند.

در ادامه این برنامه  علی بهادری‌جهرمی دانشجویان و دانشگاه‌ها را موتور پیشران کشور دانست و عنوان کرد: دشمن به دنبال طراحی برای تاریک نشان دادن آینده کشور است و دشمن می خواهد فرصت تولید علم و پیشرفت را از نخبگان بگیرند.

او در خصوص وضعیت موجود و اغتشاشات اخیر گفت: اعتراض به موضوعات باید به گونه ای باشد که قابلیت شنیده شده داشته باشد تا بتوان انشالله با همفکری نخبگان و مسئولین مشکلات موجود را حل کرد.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات توسعه کشور به سوء تدبیر و سو مدیریت باز می گردد و بخشی هم متوجه رقبای بیرونی است، اظهار داشت: معلوم است وقتی جمهوری اسلامی با این توان و موقعیت راهبردی می خواهد به سابقه تمدنی خود برگردد، رقبا اجازه نخواهند داد و خوشحال نخواهند شد و تمام توان و تلاش خود را معطوف می‌کنند تا این صعود اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز