‍ برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان دماوند

۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۴:۴۶
کد خبر: ۱۴۰۳۶۵۹
‍ برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان دماوند
صبح امروز همزمان با گرامیداشت روز بسیج مستضعفان، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان دماوند با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این مراسم با حضور سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند، حجت الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند،  تقی‌زاده دادستان شهرستان دماوند، فرشاد عابدین، بخشدار مرکزی دماوند ، چگنی سرپرست اداره ورز ش و جوانان ، قاسمی مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان و جمع عظیمی از بسیجیان شهرستان دماوند در حسینیه محله قاضی دماوند برگزار شد.

بسیجیان در این اجتماع، آمادگی خود را برای دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب، حریم ولایت به نمایش گذاشتند و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

لازم به ذکر است جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند که علاوه بر این، پنج میلیون نفر از بسیجیان سراسر کشور نیز با ارتباط مستقیم و به صورت مجازی در این برنامه حضور داشتند و به بیانات رهبر معظم انقلاب گوش فرا دادند.

در پایان این همایش نیز، از بسیجیان نمونه شهرستان دماوند با اهدای لوح و هدایای تجلیل صورت گرفت.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز