تجلیل از پرسنل بسیجی اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی شهرستان دماوند

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۴۰۴۸۲۵
تجلیل از پرسنل بسیجی اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی شهرستان دماوند
در آخرین روز از هفته بسیج از پرسنل بسیجی اداره ورزش و جوانان و روسای هیات های ورزشی شهرستان دماوند تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این مراسم با حضور چگنی سرپرست اداره ورزش و جوانان، قاسمی مسئول کانون بسیج ورزشکاران، پرسنل اداره و جمعی از روسای هیاتهای ورزشی شهرستان که عضویت در کانون بسیج ورزشکاران دارند در دفتر اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند برگزار گردید.

چگنی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در خصوص هفته بسیج گفت: بسیج به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی از زمان تاسیس آن توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تا کنون نقش های مهم و اثر گذاری در دفاع از آرمان های انقلاب و دست آوردهای آن داشته است. هدف از تشکیل بسیج ورزشکاران مشارکت در تدوین سیاست ها و هدایت عمومی در سطوح مختلف ورزشکاران شهرستان و ایجاد یک مجموعه جوان، ورزشکار ، مومن و پای کار انقلاب در جهت بکار گیری هدفمند را در نظر دارد.

وی اضافه کرد: وظایف این نهاد مردمی تفکر بسیجی و خلاقانه است. از وظایف بسیج می توان تولید، فکر، ایده راهبردی جهت حل مسائل و مشکلات و سازوکارهای متناسب جهت استحکام درونی ورزش برشمرد.

وی ادامه داد:آسیب شناسی و احصاء مسائل اساسی و اولویت دار بسیج ورزشکاران و ارائه راه حل هایی در این خصوص از دیگر وظایف بسیج است.

چگنی همچنین به بصیرت افزایی در قشر جوان ورزشکار اشاره نمود و تاکید کرد: راه های جلوگیری از نفوذ دشمن در کشور و شاید تمامی عرصه ها نیاز به جوانانی قدرتمند و ورزیده با اعتقاداتی راسخ و محکم دارد که بسیج ورزشکاران شهرستان طرح هایی در این زمینه مدون کرده است.

در این نشست از زحمات اعضای بسیج فعال اداره و کانون بسیج ورزشکاران با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز