جام ۲۲ در ورامین کلید خورد

۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۲:۵۱
کد خبر: ۱۴۰۵۶۳۸
جام ۲۲ در ورامین کلید خورد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از برگزاری جام 22 به مناسبت دهه فجر در ورامین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، جلسه هیات ورزشی شهرستان ورامین با حضور روسای انجمن ها و هیات ورزشی تشکیل شد.

این جلسه به ریاست حامد رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و با حضور کلیه رویای انجمن‌های ورزشس، نایب رئیس و مربیان پیشکسوت تشکیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این جلسه گفت : ساماندهی و فعال سازی هیئت های ورزشی از ماه های گذشته انجام شد و هم اکنون بسیاری از هیئت های ورزشی فعال شدند و نمره بندی و ارزیابی آنها هر ماه انجام می شود

 حامد رستمی تاکید کرد : هیئت های ورزشی در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی خلاقیت داشته باشند و حتما برنامه های خانوادگی را در راس کار خود داشته باشند چرا که نهاد خانواده با انجام ورزش استحکام بیشتری خواهد داشت

وی با اشاره به اینکه انتشار اخبار ورزشی برای عموم مردم ورامینی جذابیت دارد، افزود : اطلاع رسانی برنامه ها، کلاس ها و آموزش ها و شفافیت در عملکرد باید در دستور کار باشند و کلیه هیئت های ورزشی موظف هستند تا یک ماه آینده مدیر روابط عمومی هیئت را به اداره ورزش معرفی کنند.

 وی بیان داشت : همکاری با اداره ورزش از سوی برخی هیات ورزشی به درستی انجام نمی شود و برگزاری هرگونه رویداد ورزشی، آموزشی باید به اطلاع اداره برسد و مجوز لازم  مخصوص دریافت شود.

وی با برنانه ریزی برای مسابقات دهه فجر اشاره کرد و افزود: کلی هیئت های ورزشی موظف هستند برنامه جامع و کامل در خصوص اجرای برنامه های ورزشی در دهه فجر را سریعا به اداره اعلام کنند.

وی افزود : مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر  در تمام رده های سنی و تمامی رشته ها تحت عنوان جام 22 در ورامین برگزار می شود و یکی از ملاک  ارزشیابی هیات برگزاری منظم و باشکوه این مسابقات است.

photo_۲۰۲۲-۱۲-۰۱_۱۱-۲۴-۱۳

خبرنگار: رضا دهقان

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز