هنرمند جوان تهرانی: چالش های بزرگ در بازیگری را دوست دارم

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۳۰:۱۳
کد خبر: ۱۴۰۶۷۲۵
هنرمند جوان تهرانی: چالش های بزرگ در بازیگری را دوست دارم
آراد انتظار در نمایش «کله گنده» به کارگردانی آرمان شیرالی نژاد در نقشِ «کله پوک»، در سالن هامازگایین ارمنستان به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، آراد انتظار بعد از بازی در نمایش “او دو “ که در بخش اصلی جشنواره ی بین المللی فجر سال ۱۴۰۰ به روی صحنه رفت حالا با نمایش “ کله گنده”که تولید مشترک ایران و ارمنستان است با نقشی متفاوت و با گریمی متفاوت به روی صحنه خواهد رفت.

این بازیگر وان تهران،  با گریمِ متفاوتی و به زبان ارمنی در سالن هامازگایین با نقشِ محوریِ “کله پوک “ چالشی جدید را در راه بازیگری برای خود رقم زده است.

او در این رابطه به خبرنگار  خبرگزاری برنا گفت: نمایش کله گنده اثری مشترک بین دو کشور ایران و ارمنستان بوده و تحت کمپانی مختلفات و با تهیه کنندگی لیلیت موسیسیان در ایروان ارمنستان تولید شده است.

انتظار با تاکید براینکه چالش های بزرگ در بازیگری را دوست دارم؛ خاطرنشان کرد: برای تولید این اثر هم از بازیگران ایرانی و هم از بازیگران ارمنی استفاده شده و زبان اجرا برای دربرگیری تعداد مخاطب بیشتر، ارمنی در نظر گرفته شده است.

نمایش کله گنده به کارگردانی و نویسندگی آرمان شیرالی نژاد و بازی آراد انتظار و شکوفه احمدی به عنوان بازیگران ایرانی اثر، در ۵ دسامبر ساعت ۶ روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز