قهرمان جوان تهرانی: نخبگان ورزشی در جریان المپیاد ها شناخته شده و با انگیزه بیشتری تلاش می کنند

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۴۰۷۴۵۷
رومینا گرشاسبی گفت: نخبگان ورزشی در جریان المپیاد ها شناخته می شوند و با انگیزه بیشتری برای پیشرفت تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، "رومینا گرشاسبی" ورزشکار طلایی ترای اتلون تهران در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در مورد المپیاد استعدادهای برتر افزود: خیلی خوب است که المپیاد ها برگزار می شود؛ به خاطرآنکه ورزشکاران می توانند خودشان را محک بزنند و نتیجه زحمات شان را ببینند. در واقع با شرکت در المپیاد می توانند از کم و کاست عملکرد خودشان مطلع شوند. در جریان المپیاد ها نخبگان ورزشی شناخته می شوند و با انگیزه بیشتری برای پیشرفت تلاش خواهند کرد.

وی که در المپیاد استعدادهای برتر و در رشته ترای اتلون که در تبریز برگزار شد، مقام اول انفرادی و مقام اول تیمی را کسب کرده، ادامه داد: تداوم این برنامه ها ورزش کشورمان را ارتقا داده و آینده ورزش را تضمین می کند و باعث ارتقا سلامت افراد جامعه می شود، البته بعد از شناسایی استعدادهای ورزشی باید روی آنها سرمایه گذاری شود؛ ورزشکار نیاز به حمایت دارد تا بتواند هر روز بهتر از دیروز در عرصه ورزش عمل کند.
گرشاسبی گفت: به طور کلی ورزش کردن را دوست دارم، چون ورزش ترای اتلون یک ورزش چالش برانگیز و شیرین است و به خاطر تنوعی که دارد به آن علاقه مندم، البته می دانید که این ورزش کاملا استقامتی است و ورزشکار باید استقامت بالایی داشته باشد، ولی در کل یک رشته جذاب است . تصمیم دارم این رشته را ادامه بدهم، چون تمرکزم را روی ورزش گذاشته ام و در کنار آن به درس هم توجه دارم. رشته ترای اتلون یک رشته جدید است و امیدوارم که بتوانم به شکل برون مرزی نیز این رشته را ادامه دهم؛ دلم می خواهد یک ورزشکار تحصیل کرده و موفق برای کشورم باشم .
ورزشکار طلایی ترای اتلون تهران با اشاره به این که متولد اول اردیبهشت ۱۳۸۷است و در دوره اول متوسطه پایه نهم تحصیل می کند، افزود: ورزش را با رشته ژیمناستیک شروع کردم و بعد از مدتی در رشته رزمی فعالیت ام را ادامه دادم، ولی این رشته من را راضی نکرد و به خاطر علاقه زیادی که به سوارکاری داشتم، مدت دوسال سوارکاری کردم و به دلیل پیشرفت در این رشته، مربی ام پیشنهاد داد که در کنار سوارکاری، شنا را هم انجام بدهم و الان نزدیک به چهار سال است که در رشته شنا فعالیت دارم و کمتر از یک سال است که به رشته دومیدانی رو آورده ام و در اوقات فراغت هم دوچرخه سواری می کنم.
وی در مورد مقام هایی که تا امروز کسب کرده، گفت: از وقتی شروع به ورزش کردم، به خاطر شیوع کرونا مسابقات ورزشی به ندرت انجام شد، اما در رقابت های محدود شنا که برگزار شد، چند مقام در ماده های ۱۰۰ متر کرال پشت و ۴۰۰ متر کرال سینه کسب کردم و در دوصحرانوردی مدارس که اخیرا انجام گرفت، مقام دوم استان تهران را بدست آوردم .

رومینا گرشاسبی در پایان برای تمام دختران و پسران ایران آرزوی موفقیت کرد تا همیشه در عرصه ورزش بدرخشند و تاکید کرد: همیشه قدردان مربیان خوبم و خانواده عزیزم هستم که برای پیشرفت من تمام تلاش شان را انجام دادند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز