آئین تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش شریف آباد پاکدشت

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۳:۱۷
کد خبر: ۱۴۰۷۷۸۲
آئین تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش شریف آباد پاکدشت
آئین تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش شریف آباد با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، صبح سه‌شنبه‌ آئین تکریم مصطفی توکلی و معارفه مرتضی پورکندزی رئیس دادگاه عمومی بخش شریف آباد شهرستان پاکدشت با حضور شاکری معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران، سجودی معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران، اردستانی فرماندار پاکدشت و بخشداران مرکزی و شریف آباد و دیگر مسئولان شهرستان در محل سالن اجتماعات شهرک صنعتی عباس‌آباد برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌های مصطفی توکلی که ۲۸ ماه در سمت رئیس حوزه قضایی بخش شریف آباد بود تقدیر، و مرتضی پورکندزی به عنوان رئیس جدید دادگاه عمومی بخش شریف آباد معرفی شد.

فرماندار شهرستان پاکدشت در این مراسم با بیان اینکه تغییر سمت‌ها امری طبیعی است و همه روزی باید این منصب‌ها را به فرد دیگری واگذار کنیم، خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی و اخلاقی ماست که در این جابه‌جایی‌ها با اخلاق حسنه مناصب را تحویل و یا واگذار کنیم و تعلق به این امور نمی‌تواند ما را در چارچوب‌های اخلاقی و شرعی هدایت کند.

محسن اردستانی در ادامه از مسئولیت ها به عنوان امانت الهی در راه خدمت‌رسانی به مردم یاد کرد و افزود: ما باید نسبت به این مسئولیت ها امانتدار، و وظایف خود را به خوبی اجرا کنیم.

وی بر تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مراجعین تاکید کرد و بیان داشت: برخورد خوب و شایسته با ارباب رجوع وظیفه مهم خدمتگزاران در نظام جمهوری اسلامی است و این امر در دستگاه قضایی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بخش،شریف آباد از توابع شهرستان پاکدشت در ۳۵ کیلومتری شرق پایتخت و در مجاورت بزرگراه امام رضا علیه السلام قرار دارد که وجود ۴ شهرک صنعتی، نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای پاکدشت و وجود ۱۳ هزار هکتار از مجموع ۲۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی پاکدشت در این بخش، باعث شده شهر شریف آباد در استان تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شود.

photo_۲۰۲۲-۱۲-۰۶_۱۵-۳۶-۴۸

photo_۲۰۲۲-۱۲-۰۶_۱۵-۳۶-۵۱photo_۲۰۲۲-۱۲-۰۶_۱۵-۳۶-۴۹

photo_۲۰۲۲-۱۲-۰۶_۱۵-۳۶-۵۰

photo_۲۰۲۲-۱۲-۰۶_۱۵-۳۶-۵۱

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز