استاندار تهران تاکید کرد: لزوم نگاه منعطف مدیران در جلسات کارگروه تسهیل

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۸:۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۷۸۵۹
استاندار تهران تاکید کرد: لزوم نگاه منعطف مدیران در جلسات کارگروه تسهیل
استاندار تهران بر لزوم نگاه منعطف مدیران در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی، اعضای کارگروه شامل دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و‌ مدیران عامل واحدهای تولیدی متقاضی برگزار شد.

فخاری در این جلسه با اشاره به اینکه باید موانع را از سر راه تولید برداریم، اظهار داشت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باید روند رشد و توسعه را سرعت بخشد و مدیران باید با نگاه منعطف در جلسه شرکت کنند.

وی تاکید کرد: کارگشایی و رفع موانع در جلسات ضرورت دارد، همچنین کوتاه‌سازی فرایند و حذف اقدامات غیرضروری و موازی از الزامات کارگروه می‌باشد.

 در این جلسه همچنین مشکلات ۱۷ واحد تولیدی در حوزه بانکی و غیربانکی مطرح و مصوبات لازم جهت رفع این موانع از کارگروه تسهیل اخذ شد.

گفتنی است طی هفت ماه گذشته، ۶۱۰ مصوبه کارگروه تسهیل ابلاغ شده که ۲۳۴ مصوبه اجرا و ۳۱۳ مصوبه در دست اجرا می باشد، همچنین ۴ مصوبه قابلیت اجرا نداشته و ۱۱ مصوبه با عدم پیگیری متقاضی همراه شده است.

بر این اساس ۳۸ درصد مصوبات ستاد تسهیل اجرایی و ۵۱ درصد آن در دست اجرا می باشد، همچنین ۴۵۱ مصوبه مربوط به حل مشکلات واحدهای تولیدی و ۱۵۹ مصوبه در حوزه اعتباری و پرداخت تسهیلات بوده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز