میثم قربانی: هدف اصلی شورا و شهرداری خدمات رسانی مطلوب به شهروندان می باشد

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۸:۰۱
کد خبر: ۱۴۰۸۵۳۱
میثم قربانی: هدف اصلی شورا و شهرداری خدمات رسانی مطلوب به شهروندان می باشد
میثم قربانی سخنگو و عضو شورای اسلامی شهرستان شهریار در جمع خبرنگاران گفت: هدف اصلی شورا و شهرداری خدمات رسانی مطلوب به شهروندان می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ میثم قربانی سخنگو و عضو شورای اسلامی شهرستان شهریار در جمع اصحاب رسانه در خصوص حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری( شهرداری و شورای شهر شهریار)  تعامل با یکدیگر و ادارات خدمات رسان برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان می باشد .

وی افزود: در سالجاری بالغ بر ۵۰۰میلیارد تومان مصوبه عمرانی داشتیم که ۱۱۰ میلیارد تومان در حوزه آسفالت و ۱۰۲میلیارد تومان در تکمیل پروژه پل زیرگذر بسیج بود و انشاالله بابت روگذر بسیج با قراردادی که میزان آن را دو برابر افزایش دادیم و با تعهدی که با مجموعه پیمانکار داریم بخشی  از معضل ترافیک حل خواهد شد.

این عضو شورای شهر اضافه کرد: با پیش بینی هایی که صورت گرفته در حوزه عمرانی ، تا پایان اسفند ۱۴۰۱ فاز اول پروژه  و تا پایان شهریور فاز دوم روگذر بسیج به بهره برداری می رسد‌.

قربانی ادامه داد: در بستر رودخانه شاد چای از چهار راه محمدآباد تا انتهای اسد آباد در حوزه مدیریت شهرداری شهریار مصوبه ای به مبلغ ۴۵ میلیارد تومان تصویب شده است  و همچنین برای تکمیل دیوار ساحلی و آماده سازی فضای سبز کنار آن  و بابت سالن ورزشی اسدآباد ۲۰ میلیارد تومان مصوبه داده شد.

وی تصریح کرد: شهرداری شهریار بزرگترین خیر مدرسه ساز این شهرستان است ، از سال ۹۲ ساخت مدرسه داشته ایم و امسال نیز ۲ مدرسه در حال ساخت داریم و برای ساخت چهار مدرسه نیز مناقصه برگزار شده است و همزمان کار عمرانی شش مدرسه در سطح شهر نیز شروع شده که بخشی از مشکلات آموزشی شهروندان را حل می کند.

سخنگوی شورای شهر شهریار در خصوص سایر ادارات خدمات رسان گفت:  پنج هزار متر زمین برای ساخت منبع آب هوایی امیریه شهرداری زمین اختصاص داده شده است.

قربانی اضافه کرد: تمامی ادارات خدمات رسان با شهرداری تعامل داشتند و بیشترین امتیاز را از مجموعه شورا و شهرداری اخذ کرده اند.

عضوشورای شهرستان شهریار تصریح کرد: در سال‌جاری بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان توسط مجموعه شهرداری پروژه روشنایی معابر صورت گرفته است.

وی افزود: اگر تعاملات و حداقل ها در نظر گرفته شود و جلسات به صورت مستمر برگزار شود ، در پیشبرد اهداف حوزه شهری می توان بسیاری از راهکارها را از طریق خود مردم جویا شویم و از تجربیات آنان استفاده نماییم.

قربانی در پایان گفت : شورا و شهرداری شهرستان شهریار نیاز دارد که همه ادارات و نهادها و همچنین فرمانداری محترم  حمایت و کمک کنند و در کنار شورا و شهرداری باشند تا خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

 

خبرنگار: سیدعلیرضا کیایی

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز