بازدید ۷۰۰ دانش آموز از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش آموزی

۱۴۰۱/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۴۱۰۵۳۷
بازدید ۷۰۰ دانش آموز از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش آموزی
آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش آموزی امروز با حضور مسئولان آموزش و پرورش و دانش آموزان شهرستان های استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در بخش دانش آموزی با همکاری پارک فناوری پردیس و اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برپا شد.

در این مراسم "مجتبی جباری پور" مدیرکل ترویج و توسعه خوشه های نوآوری پارک فناوری پردیس، مهدی نیک فر معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به سخنرانی پرداختند.

مدیرکل ترویج و توسعه خوشه های نوآوری پارک فناوری پردیس در این برنامه با بیان اینکه کارهای ارائه شده توسط دانش آموزان در سطح بسیار بالایی بود، اظهارداشت: طرح های پژوهشی دانش آموزی چیزی از ایده های استارتاپی کم نداشت و امیدواریم به زودی شاهد حضور آنها به عنوان شرکت های استارتاپی در پارک فناوری پردیس باشیم.

جباری پور در ادامه تصریح کرد: محوریت کار در پارک فناوری پردیس با استارتاپ ها و افراد فناور است و  کسانی که تجاری سازی و ایده های نوین  به بازار ارائه می دهند، امکان فعالیت در پارک و تحقق اقتصاد دانش بنیان دارند.

وی با بیان اینکه اساس کار در حوزه پژوهش، از نهاد آموزش پرورش و دانش آموزان آغاز می شود، گفت: در همین راستا پارک فناوری پردیس برنامه های مختلفی با همکاری آموزش و پروش برای دانش آموزان داشته و بنا دارد در حوزه وسیع تری روی طرح های دانش آموزی و شناسایی آنها کار شود.

مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک ابراز امیدواری کرد: امیدواریم امروز شروع خوبی در این مسیر برای طراحان و پژوهشگران دانش آموز شهرستان های استان تهران باشد و شاهد رشد ایده های آنها در حوزه های دانش‌بنیان باشیم.

نیک فر معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز در این مراسم اعلام کرد: استان تهران رتبه اول پژوهش شورای تحقیقات را میان   ۳۱ استان کشور کسب نموده است و با همکاری پارک فناوری پردیس بطور گسترده دانش آموزان را  به سمت فعالیت های پژوهشی سوق داده و از آنها حمایت می کنیم.

گفتنی است بعد از مراسم افتتاحیه جلسه مشترکی در خصوص همکاری های بیشتر اداره کل آموزش پروش استان تهران با پارک فناوری پردیس  با حضور مدیران پژوهشی ادارات شهرستان های استان  و مدیران حوزه ترویج و نوآوری پارک تشکیل شد.

گفتنی است دانش آموزان بعد از مراسم افتاحیه از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان شهرستان های استان تهران و طرح های ارائه شده بازدید کردند.

شایان ذکر است، پارک فناوری پردیس امروز امکان بازدید ۷۰۰ دانش آموز را از بخش های مختلف پارک در قالب تورهای دانش آموزی مهیا کرده است.

خبرنگار :نسا نژادزارع

photo_۲۰۲۲-۱۲-۱۳_۱۳-۲۱-۲۵

photo_۲۰۲۲-۱۲-۱۳_۱۳-۲۱-۲۶ (2)

photo_۲۰۲۲-۱۲-۱۳_۱۳-۲۱-۲۶

photo_۲۰۲۲-۱۲-۱۳_۱۴-۵۹-۰۳ (2)

photo_2022-12-13_15-07-08

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز