حمایت از بانوان فعال اقتصادی و کارآفرین

۱۴۰۱/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۴۲۵۱۳۴
حمایت از بانوان فعال اقتصادی و کارآفرین
زهرا روانبخش مسوول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار در نشست خبری با خبرنگاران گفت: جلیل از بانوان فعال اقتصادی و کارآفرین و حمایت از آنها و راهنمایی و گفت‌وگو با نوجوانان در اخلاق و رعایت پوشش اسلامی و آشنایی با قوانین کشور مواردی است که مورد توجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ زهرا روانبخش مسوول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار در نشست خبری با خبرنگاران اصحاب رسانه که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن در سالن جلسات ناحیه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: به منظور ایجاد فضای مناسب و گفتمان‌سازی، ترویج اندیشه‌های دینی و اسلامی و هشدار به دشمنان نظام اسلامی جشن‌ها و برنامه‌های این هفته با بهره‌مندی از ظرفیت‌های ادارات و خلاقیت نوجوانان، جوانان، هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد.

وی گفت: برخی از جشن‌ها به دلیل برودت هوا و کاهش مصرف انرژی به زمان مناسب‌تری موکول شد اما تعدادی از جشن‌های در فردوسیه، وحیدیه و باغستان به خوبی برگزار شد.

مسوول بسیج جامعه زنان شهریار ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با هدف ارتقا آگاهی‌های لازم در زمینه عفاف و حجاب، مسابقات ورزشی و آشپزی ویژه بانوان، نشست تخصصی باحضور بانوان فعال اجتماعی در راستای استفاده بیشتر از ظرفیت سمن‌ها و رسیدن به اهداف، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی خانواده با رویکرد پیشرفت‌های زنان در عرصه‌های علمی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی زنان از پیش از انقلاب تا کنون انجام شد.

وی به راه‌اندازی موکب‌های پذیرایی در اماکن شهری و ارتباط با بانوان و شهروندان و روشنگری در جهت اهمیت حفظ حجاب و برپایی تریبون آزاد در مساجد و مدارس اشاره کرد و گفت: اجرای اردوهای جهادی و ویزیت های رایگان و راه‌اندازی پویش کمک‌های مومنانه و خدمت به مناطق کم‌برخوردار و تاکید بر احیا هویت زن مسلمان به مسوولان از مهمترین برنامه این هفته بوده است.

روانبخش خاطر نشان کرد: تجلیل از واسطه‌گران ازدواج و مشاوران خانواده، نشر بیانات مقام معظم رهبری و عیادت از نومادران، جشن تکلیف دختران و جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان و حمایت از خانواده آنها و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا بخش دیگر از برنامه‌های اجرایی بوده است.

وی با اشاره به پویش دست‌بوسی مادران و اهدای چادر به خانواده‌های عزتمند افزود: تجلیل از بانوان فعال اقتصادی و کارآفرین و حمایت از آنها و راهنمایی و گفت‌وگو با نوجوانان در اخلاق و رعایت پوشش اسلامی و آشنایی با قوانین کشور مواردی است که مورد توجه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز