آزادسازی ۳ کیلومتر از اراضی حریم محور امام رضا (ع) در پاکدشت

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۹:۵۹
کد خبر: ۱۴۲۹۹۲۷
آزادسازی ۳ کیلومتر از اراضی حریم محور امام رضا (ع) در پاکدشت
فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: با پیگیری مجموعه فرمانداری و همکاری ادارات شهرستان، طرح آزادسازی ساختمان اداره منابع طبیعی و تعریض محور امام رضا (ع) در محل تقاطع 16 متری اوقاف اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، محسن اردستانی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی آزادسازی حریم خیابان ۷۶ متری امام رضا علیه السلام و حل مشکلات ترافیکی این محور در محل تقاطع خیابان ۱۶ متری اوقاف (شاهد) که با حضور بیانی مدیرکل منابع طبیعی در محل جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: طرح آزادسازی ۳ هزار متر از اراضی حریم امام رضا علیه السلام با هدف تامین رفاه مسافران و شهروندان و در جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی حمل و نقل و تردد شهری اجرا می شود.

وی افزود: بزرگراه امام رضا(ع) تنها مسیر خروجی استان تهران به سمت استان‌های شرق کشور بوده و همچنین وجود هزاران واحد تولیدی و صنعتی، اراضی و گلخانه‌های کشاورزی و نیروگاه برق شهدای پاکدشت و نیز تردد خودروهای سبک و سنگین باعث ترافیک شدید خودروها در ساعات مختلف شبانه روز و بروز تصادفات منجر به جرح و فوت در این محور باشیم.

اردستانی ضمن تاکید بر اتخاذ تصمیمات کارشناسی شده در راستای رفع مشکلات ترافیکی محور بین المللی امام رضا(ع) به ویژه در محدوده شهر پاکدشت بیان کرد: با این حجم از تردد وسایل نقلیه در محدوده مناطق شهری پاکدشت موجب شده مسیر موجود ظرفیت تردد سریع و روان خودروها را نداشته باشد و این امر موجب بروز ترافیک شدید در هر ۲ مسیر رفت و برگشت در ساعات مختلف شبانه روز می‌شود.

فرماندار پاکدشت اظهار کرد: پس از سالها انتظار مردم شهرستان و پیگیری مجموعه فرمانداری و همکاری مسئولان استان و شهرستان، با توافق مدیرکل منابع طبیعی و مجموعه مدیریت شهری مقرر گردید محل ساختمان فعلی اداره منابع طبیعی به شهرداری پاکدشت واگذار شده و به ازای آن حدود هزار و ۳۰۰ متر مربع زمین از اراضی مجتمع ادارات جنب بخشداری مرکزی جهت احداث ساختمان جدید به منابع طبیعی واگذار گردد.

وی افزود: شهرداری پاکدشت موظف شد برابر نقشه های ساختمانی ارائه شده از سوی اداره منابع طبیعی نسبت به احداث ساختمان اداری در زمین مجتمع ادارات اقدام نماید.

فرماندار پاکدشت اظهار کرد: با توجه به لزوم تسریع در اجرای طرح آزادسازی و ترافیکی قبل از ایام نوروز ،مقرر شد شهرداری ،ساختمانی مناسب را جهت استقرار اداره منابع طبیعی به صورت موقت در اختیار منابع طبیعی قرار دهد.

اردستانی در پایان از همکاری بیانی مدیر کل محترم منابع طبیعی استان تهران در راستای اجرای برنامه های دولت سیزدهم در سطح شهرستان و همچنین اهتمام شهردار و شورای اسلامی شهر پاکدشت در رفع موانع ترافیکی محور امام رضا (ع) قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز