رئیس جمهور : پیشرفت و توسعه کشور در پرتو عدالت است

۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۵۹:۱۰
کد خبر: ۱۴۳۱۵۴۷
رئیس جمهور : پیشرفت و توسعه کشور در پرتو عدالت است
رئیس جمهور در نهمین سفر شهرستانی و در ۴۴ امین بهار انقلاب میهمان مردم شهید پرور شهرستان ری بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم شهید پرور شهرستان ری در نهمین سفر شهرستانی پیشرفت و توسعه کشور را در پرتو عدالت خواند و گفت: فساد نبایستی در کشور لانه کند و بایستی با مدیران فاسد که آبروی نظام را می‌برند مقابله و برخورد جدی داشت چراکه به گفته مقام معظم رهبری در آخرین سخنرانی توسعه یافتگی کشور در پرتو عدالت خواهی است.

رئیس جمهور با خطاب به مدیران گفت: وظیفه تمامی دولتمردان و مسئولین این است که چهره انقلاب را به نسل جوان شناسایی کنند تا چهره واقعی نظام و انقلاب به نمایش داده شود.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه مردم شهید پرور شهرستان ری همیشه در کنار رهبری و آرمان‌های انقلاب بوده اند افزود: شخصیتهای برجسته و تاثیرگذار زیادی در شهرستان ری در گسترش نطام و کشور نقش داشته اند و مردان و زنان قبله تهران همیشه افتخارآفرینی کرده اند.

او با تاکید براینکه شهرستان ری به برکت وجود بارگاه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی نقش سازنده ای در انقلاب داشتند گفت: وجود نیروهای جوان از ذخایر بزرگ شهرستان است و مردم ری با پرچم مردم سالاری عزت و اقتدار را برای ایران به ارمغان آوردند.

رئیس جمهور گفت: اقتدار امروز ایران مدیون خون شهدا، امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیرانقلاب و رهنمودهای فرزانه و داهیانه مقام معظم رهبری است که جریان بیداری اسلامی را در منطقه و کشورهای همسایه زنده کردند.

او افزود: دشمنان برای توقف جریان  انقلاب یاس و ناامیدی را بین مردم پمپاژ کردند اما ملت ایران اقتدرانه در مقابل توطئه های دشمن ایستادند.

رئیس جمهور در خصوص ایجاد اشتغال در کشور گفت: دولت در مورد بیکاری شروع به کار کرده است و امروز نرخ بیکاری به ۸.۲ رسیده است و ۳۰۰۰ هزار کارخانه نیمه فعال به حالت فعال تبدیل شده اند.

او در خصوص بازدید سفر گفت: مشکلات مردم در نیازهای درمانی و جاده های مواصلاتی و سرانه های آموزشی در دستور کار قرار گرفت که بایستی توسط مدیران پیگیری و در دستور کار قرار بگیرد.

او گفت: ذخایر نفتی ما دچار مشکل نیست اما دشمن با تفرقه افکنی بدنبال گسست و ناامنی است.

رئیسی در پایان گفت: رسیدگی و پاسخگویی به ارباب رجوع و مردم در ادارات بایستی افتخار برای مدیران باشد.

خبرنگار: عباسی-محمدی

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز