رئیس جمهور: حل مشکلات شهرستان ری باید در اولویت مسئولین قرار بگیرد

۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۷:۱۱
کد خبر: ۱۴۳۱۷۱۲
رئیس جمهور: حل مشکلات شهرستان ری باید در اولویت مسئولین قرار بگیرد
جلسه شورای اداری شهرستان‌ ری با حضور رئیس جمهور، وزیران، معاونین و مدیران، استاندار تهران و مسئولان کشوری و لشکری در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، آیت اله رئیسی در جلسه شورای اداری شهرستان ری گفت: مجموعه کارهای اداری که انجام می شود را از خداوند می خواهیم برکت بدهد و بتوانیم به برکت نگاه باری تعالی گره ای از کار مردم باز کنیم و باید در این امر باید مجاهدانه کار نمود البته که باید در این بین از تجربیات گذشته گان هم استفاده نمود.

او افزود: مردم همواره نظاره گر رفتار مدیران هستند و فراموش نکنیم که ما باید به پیشگاه خداوند و‌مردم  باید پاسخگو باشیم و مدیران فراموش نکنند با نامه نگاری تنها مشکلات مردم حل نمی شود بلکه با کار جهادی و‌ تلاش های شبانه روزی است که می توان گره های کار مردم باز شود و در این بین توجه به عدالت اداری نیز جز موارد حائز اهمیت است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: آیت اله ری شهری یکی از افرادی است که در تراز انقلاب اسلامی به این نظام خدمت کردند به طوری که ایشان در هر ماموریتی که از سوی امام ره به ایشان داده شده ایشان کاری ماندگار از خود به جای گذاشتند.

رییسی با تاکید براینکه همه انچه که به عنوان مصوبات این سفر انجام شد باید با پیگیری شما مدیران و کار جهادی به نتیجه برسد افزود:  با توجه به فضای تاریخی شهرستان ری باید عرض کنم حفظ میراث گذشتگان جزء مطالبات جدی مردم است اما باید این میراث باید طوری صورت بپذیرد که مردم بتوانند کارهای خود را انجام بدهند و در زندگی آنها توقفی صورت نپذیرد.

او تاکید کرد: شهرستان ری علاوه بر اینکه یک شهرستان تاریخی است در حوزه کشاورزی هم فعال است و‌ بنده با بازدید هایی که صورت دادم باید مشکلات این حوزه به خصوص بحث آب مرتفع شود

 

رییس جمهور گفت: ما اعتقاد داریم که به برکت حضور حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) آن تحولی که موردنظر است در حوزه مدیریتی انجام شود به صورتی که مردم این تحولات را احساس کنند یعنی اگر مشکل کمربندی را دارند بعد از مدتی ببینند کار دارد انجام می شود و شان مسئولین در این است که موانع راه تولید را بردارند و شرایط را به گونه ای تسهیل نمایند تا کارآفرینان و سرمایه گذاران به راحتی بتوانند کار خود را انجام بدهند.

او در پایان سخنان گفت:  تاکیدم براین است که برای تحقق سخنان رهبری در دیدار با کار آفرینان مسائلی که ایشان مطرح کردند زودتر تحقق پیدا کند

که مهم ترین شاخصه آن افزایش بهره وری است که مورد تاکید رهبر عظیم‌الشان هم بود.

خبرنگار: محمد حسین عباسی

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز