به مناسبت روز زن ومقام والای مادر انجام شد:

بازدید مدیرکل بهزیستی استان تهران از مرکز توابخشی رضی الله

۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۵:۵۵
کد خبر: ۲۷۶۱۷۶
بازدید مدیرکل بهزیستی استان تهران از مرکز توابخشی رضی الله
همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه و روز زن زارعی، مدیرکل بهزیستی استان تهران و گروسی، نماینده مجلس شورای اسلامی، از سالمندان توانبخشی رضی الله غرب تهران دلجویی نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران، به مناسب فرا رسیدن روز زن ومقام والای مادر، مدیرکل بهزیستی استان تهران به همراه نماینده مردم شهرقدس، ملارد و شهریار در مجلس، یوسف زاده، رئیس بهزیستی شهریار و هیات همراه از مرکز توانبخشی شبانه روزی رضی الله در باغستان بازدید کردند.

برپایه همین خبر زارعی، مدیرکل بهزیستی استان تهران، در گفتگویی با برنا ضمن تبریک روز مادر اظهار داشت: امروز فرصتی دست داد تا در ایام ولادت حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهراء (س) برای تجلیل از مادران سالخورده به مرکز توانبخشی سالمندان رضی الله باغستان  سری بزنیم

وی افزود: شرایط مادران سالخورده به گونه ای است که همه ما باید قدردان این مادران و همه مادران میهن اسلامی باشیم که نسلی را پرورش دادند که در نقطه ای از جهان ارزش های والای اسلامی را احیاء کردند

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان این که آنچه برای سالمندان از اهمیت بیشتری برخوردار است، توجه به شرایط عاطفی و روانی آنان است ضمن تشکر از زحمات مسئولان این مرکز، از آنان خواست جهت تامین نیازهای عاطفی سالمندان با ارائه خدمات فرهنگی و برنامه ریزی دقیق گوشه ای از بار تنهایی و غم آنان را کم کنند.

وی در ادامه از طرح ساماندهی سالمندان مجهول الهویه خبر داد و تاکید کرد: با کمک استانداری و تمام ادارات طرح ساماندهی سالمندان مجهول الهویه در دست اجرا می باشد تا این افراد که از مناطق مختلف کشور هستند فقط در تهران اسکان داده نشوند و پس بررسی و کارشناسایی به مراکز استان های محل زندگی آنها انتقال داده شود تا نسبت به رفع مشکلات  سالمندان شهرستانی موانع برداشته شود.

زارعی همچنین خبر از اجرای پروژه کودکان بی سرپرست که از چرخه تحصیل خارج شده بودند داد و گفت: طبق توافق های صورت گرفته با کلینک های مختلف و آموزش و پرورش، تمهیداتی صورت گرفت تا کودکانی که از چرخه  تحصیل خارج شدند مجددا به تحصیلات ادامه دهند.

وی در پایان از همکاران این سازمان که تلاش های بسیاری انجام می دهند تشکر و قدردانی کرد و از مردم و رسانه ها خواست به زحمات این عزیزان ارج نهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز