با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ملارد:

از مدیران روابط عمومی شهرستان ملارد تجلیل شد

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۵:۵۲
کد خبر: ۲۸۶۹۰۳
از مدیران روابط عمومی شهرستان ملارد تجلیل شد
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در همایش بزرگ مسئولین روابط عمومی ادارات از مدیران این بخش تجلیل و قدر دانی بعمل آمد.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران ، به مناسبت هفته روابط عمومی همایش بزرگ مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد  با حضور شاهقلیان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ،اعضای شورای اسلامی صفادشت،بخشداران ملارد و صفادشت و مسئولان روابط عمومی های منطقه در محل فرهنگسرای بعثت صفادشت برگزار گردید .

در این  مراسم پس از خیر مقدم ومقدمات جلسه توسط امینی مدیر  روابط عمومی فرمانداری ابتدا هریک از مسئولین روابط عمومی ادارات نقطه نظرات و مشکلات خود را در زمینه کاری خود بیان داشتند و خواستار توسعه جایگاه روابط عمومی در ادارات شدند و تشکیل کلاسهای آموزشی در این زمینه را از ضروریات دانستند  .

 

در ادامه آقای شاهقلیان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی این واحد را از مبانی توسعه یافتگی یک سازمان دانستند و اعلام داشتند عدم توجه به روابط عمومی یعنی عدم احترام به پاسخگویی ایشان روابط عمومی را پل ارتباطی بین سازمان و مخاطبین بیرون از سازمان دانستند که با برقراری ارتباط و تبادل اخبار و دریافت نقطه نظرات مردم و با تجزیه و تحلیل آنها موجب رشد و توسعه سازمان و افزایش میزان رضایت مندی مردم می گردند .

 در پایان این مراسم از با اهدا لوح تقدیر از روابط عمومی ها  شهرستان ملارد تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز