به ریاست معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری؛

برنامه های هفته دفاع مقدس در جلسه ستاد هماهنگی شهرستان ملارد بررسی شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۹:۰۶
کد خبر: ۳۱۵۴۵۱
برنامه های هفته دفاع مقدس در جلسه ستاد هماهنگی شهرستان ملارد بررسی شد
به ریاست شاهقلیان معاون فرماندارستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان ملارد و ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای هر روز از این هفته بیان و درباره نحوه برگزاری مطلوب این برنامه ها تصمیم گیری شد.

به گزارش خبر گزاری برنا غرب تهران  ، در جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان ملارد ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای هر روز از این هفته بیان و درباره نحوه برگزاری مطلوب این برنامه ها تصمیم گیری شد .

در ادامه جلسه، شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری بعنوان دراین نشست ضمن گرامیداشت نام و یاد و خاطره شهدای گرانقدر و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بر ادامه راه و هدف این عزیزان و ضرورت تبیین مجاهدت و ایثارگری آنان تاکید کرد و گفت همه ما نسبت به این موضوع وظیفه داریم . وی خاطر نشان کرد عمده کار ما باید انتقال پیام هشت سال دفاع مقدس ملت ایران به صورت هدفمند ، اثربخش و با بهره مندی از شیوه های نوین اطلاع رسانی باشد.

به گفته شاهقلیان این هشت سال یکی از بزرگترین و افتخار آمیزترین رخدادهای تاریخ ایران اسلامی است که ملت ایران از آن سربلند بیرون آمده و ذره ای از خاک میهن به اشغال دشمن متجاوز درنیامد .

او افزود، رژه نیروهای مسلح در جوار گلزار شهدای شهر ملارد در اولین روز از این هفته همزمان با سراسر کشور ، افتتاح چندین طرح و پروژه در پایگاهها و نواحی مقاومت ، پیاده روی خانوادگی و برگزاری یادواره شهدای اصناف قسمتی از این برنامه ها می باشد .

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری اظهار کرد، در این هفته به تعدادی از خانواده شهداء ، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس سرکشی و مزار مطهر شهدا نیز گلباران خواهد شد .

وی یادآوری کرد، زنگ دفاع مقدس در مدارس نواخته و نمایشگاههای متعدد بعلاوه همایش های روشنگری در مساجد و پایگاههای مقاومت برپا میگردد .

خاطر نشان میگردد،هماهنگی بین دستگاهی در برگزاری برنامه ها ، آذین بندی معابر روستاها و شهرها و ادارات در کنار ارائه گزارش عملکرد از تک تک اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در هفته دفاع مقدس امسال ، از دیگر مواردی بود که  در این جلسه بر اجرای آن تاکید شد .

همچنین ،هر روز از هفته دفاع مقدس ، برنامه هائی در نظر گرفته شده که توسط پایگاهها و نواحی مقاومت و همچنین ادارات و دستگاههای دولتی اجرا خواهد گردید.

 

نظر شما