نشست قرار گاه جهادی، فرهنگی صادق آل محمد (ص) برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۴:۳۵
کد خبر: ۳۱۶۵۸۵
نشست قرار گاه جهادی، فرهنگی صادق آل محمد (ص) برگزار شد
نشست قرارگاه فرهنگی جهادی منطقه۵ در راستای هم افزایی مبان فعالیت‌های فرهنگی و بهره مندی از همه ظرفیت‌ها جهت اثر گذاری بیشتر تشکیل شد.

به گزارش  سرپرستی خبر گزاری برنا از تهران ،دومین نشست قرارگاه فرهنگی و جهادی با حضور معاون امور اجتماعی منطقه ورییس مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید مطهری ، رئیس محترم اداره آموزش و پرورش منطقه 5 ، رئیس محترم بنیاد شهید و ایثارگران شمالغرب تهران ، جمعی از مسئولین فرهنگی نهادها و روسای اجتماعی منطقه برگزارشد.

سید مازیارعلوی معاون امور احتماعی و فرهنگی  منطقه با اعلام این خبرگفت: به طور حتم همسویی فعالیت ها هم افزایی خدمات و همچنین اثرگذاری بیشتر را موجب می شود و این مهم مستلزم یاری و تعامل همه دستگاه های متولی امور فرهنگی است.

 وی به  ارائه خدمات مناسب با بسیج امکانات و مشارکت مردمی در اجرای فعالیت های فرهنگی  تاکید کرد و گفت:  امید می رود درسال همدلی وهمزبانی دولت وملت با بهره مندی از پتانسیل ها و ظرفیت های محلی  در جهت یک  جهاد فرهنگی گام برداریم .

معاون شهردار منطقه با اشاره به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس گفت: تلاش می شود با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند درحفظ واشاعه ارزش های دفاع مقدس به اجرای برنامه های فرهنگی وارزشی درسطح محلات بپردازیم.

وی درادامه از نهادها وسازمان های متولی دربرگزاری  برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس درخواست کرد طرح وبرنامه های خود را جهت برگزاری مراسم  با شکوه به دبیرخانه قرارگاه ارائه کنند

 

نظر شما