با حضور رؤسای حوزه ها و ادارات :

جلسه هماهنگی همایش بزرگ باشگاه داران ورزش تهران برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۶:۵۶:۴۶
کد خبر: ۳۱۸۲۷۰
جلسه هماهنگی همایش بزرگ باشگاه داران ورزش تهران برگزار شد
جلسه هماهنگی همایش بزرگ باشگاه داران ورزش تهران با حضور میرزاآقابیک معاون توسعه امور ورزشی اداره کل با هدف تشکیل ستاد اجرائی برگزار شد.

به گزارش سرپرستی خبر گزاری برنا از تهران ، با حضور رؤسای حوزه ها و ادارات شهر تهران، شهرری و شمیراناتجلسه هماهنگی همایش بزرگ باشگاه داران ورزش تهران برگزار شد

گفتنی است در این جلسه آقابیک با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش در راستای تقویت زیرساخت های ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: باشگاه های ورزشی رکن اصلی استعدادیابی و پرورش جوانان علاقه مند به ورزش به ویژه ورزش قهرمانی هستند. بنا داریم تا براساس وظایف ذاتی اداره کل و با برگزاری همایش بزرگ باشگاه داران، بتوانیم همدلی و وحدت رویه را برای اجرای سیاست های عالی ورزش در میان مدیران باشگاه ها ایجاد کنیم.

در ادامه این جلسه زرنگار رئیس اداره ورزش و جوانان شمالغرب، نامنی رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات، ایلکا رئیس اداره ورزش و جوانان شمالشرق و آزاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری به بیان دیدگاه ها و نقاط قوت این همایش و فرآیند چگونگی اجرای آن پرداختند.

خاطر نشان می گردد،در این جلسه که با حضور پیام نظر، اسماعیلی، رضا خرم و حمید ریانی تشکیل شد، مقرر گردید این همایش به مناسبت هفته تربیت بدنی، در اواخر مهرماه سالجاری برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز