در آستانه بازگشایی مدارس ؛

اجرای طرح بازسازی معابر منتهی به مراکز آموزشی در منطقه ۲۱

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۳:۰۹
کد خبر: ۳۲۰۳۹۱
اجرای طرح بازسازی معابر منتهی به مراکز آموزشی در منطقه ۲۱
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 21 ، با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر و آغاز سال تحصیلی جدید ، از انجام عملیات مرمت و بهسازی معابر و خیابانهای منتهی به مدارس و مراکز آموزشی در سطح نواحی سه گانه این منطقه خبر داد .

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران ، مهندس میرزایی معاون فنی و عمرانی منطقه ، با اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس ، بمنظور آماده سازی معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی و ایجاد آرامش و امنیت بیشتر در تردد دانش آموزان و دانشجویان ، طرح بازسازی و بهسازی معابر و خیابانهای سطح منطقه ، در دستور کار این معاونت قرار دارد .

مهندس میرزایی در خصوص اجرای این طرح افزود : در قالب انجام طرح مذکور ؛ مرمت و بهسازی بیش از 3500 متر مربع آسفالت معابر ، حدود 150 متر طول از جداول ، 150 متر مربع پیاده رو و بیش از 50 عدد از دریچه های معابر منتهی به مدارس سطح منطقه ، در دست اجرا می باشد .

وی در پایان تصریح کرد : در حال حاضر ، اجرای طرح استقبال از مهر ، دارای پیشرفت فیزیکی 50 درصدی بوده و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون ریال ، جهت انجام هرچه بهتر این طرح ، برآورد شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز