شلیک به سیبل بوستان های تهران:

بیش از۲۰۰غرفه تیراندازی در بوستانهای پایتخت راه اندازی می شود

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۶:۱۰:۲۴
کد خبر: ۳۲۳۶۹۴
بیش از۲۰۰غرفه تیراندازی در بوستانهای پایتخت راه اندازی می شود
نشست مشترک رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ، معاونین و مدیران کل این سازمان با رییس هیات تیراندازی استان تهران و ریاست انجمن تیراندازی شهرداری تهران امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمد رضایی،ریاست سازمان ورزش شهرداری تهران در این دیدار با اشاره به فعالیت های اثرگذار صورت گرفته در هیات تهران، از این فعالیت ها به عنوان اثرات ماندگار این رشته ورزشی یاد کرد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران همزمانی مسئولیت کادر فعلی هیات تیراندازی تهران در انجمن تیراندازی شهرداری تهران را به فال نیک گرفت و گفت: تعامل هیات تیراندازی استان تهران و انجمن تیراندازی شهرداری تهران، نقطه قوت فعالیت های کنونی است. امکانات و زیرساخت های شهرداری پایتخت در کنار مدیریت واحد در هیات تیراندازی استان تهران بدون شک میتواند راه را برای توسعه این رشته ورزشی در تهران هموار کند.

دکتر مهدی ذاکری ؛ رییس هیات تیراندازی استان تهران و انجمن تیراندازی شهرداری پایتخت نیز در این دیدار به تشریح فعالیت های انجام شده در انجمن و هیات پرداخت.

وی خاطرنشان ساخت: با همکاری مدیریت شهری و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، به زودی شاهد فراگیر شدن دوره های آموزشی و تفریحی تیراندازی در سطح محلات خواهیم بود.

وی ، محوریت ترویج تیراندازی در شهر تهران را استفاده از بوستان ها ذکر کرد و گفت: در بیش از دویست بوستان شهر این پتانسیل وجود دارد و امیدواریم با همکاری های صورت گرفته به زودی شاهد این امر باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز